Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis (informacijos šaltinių apžvalga). Reklamos reikšmė, funkcijos ir tikslai. Prekybinės reklamos rūšys. Prekybinės reklamos klasifikavimas, jos pranašumai ir trūkumai. Reklamos antraštės ir teksto parinkimas. Reklamos spalvų parinkimas. Prekybinės reklamos poveikis vartotojui. Iš karto pastebimas reklamos poveikis. Ne iš karto pastebimas reklamos poveikis. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Reklamos poveikis pažinimo aspektu. Reklamos poveikis emociniu aspektu. Reklamos poveikis elgesio aspektu. Praktinė (tiriamoji) dalis. Vartotojų nuomonė apie reklamą prekyboje ir apklausos rezultatai. Išvados. Priedas (anketa).

Ištrauka

Temos aktualumas: Reklama sudaro didelę visuomenės dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, vaikščiodami mieste matome daugybę įvairiausių reklaminių iškabų, skirtingų vitrinų. Reklama daro didžiulį poveikį vartotojui. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertina reklamą. Tad yra įdomu sužinoti, kaip kiekvienas asmuo vertina reklamą ir kaip ji veikia visuomenę.
Tikslas: Išanalizuoti vartotojų požiūrį į prekybinę reklamą.
Uždaviniai:
1. Susipažinti su reklamos prekyboje klasifikavimu, jos privalumais ir trūkumais.
2. Išanalizuoti reklamos funkcijas , tikslus bei jos rūšis.
3. Išsiaiškinti, kokie pagrindiniai reklamos veiksniai daro įtaką vartotojams.
4. Apklausti vartotojus ir sužinoti jų nuomonę apie reklamą ir jos poveikį.
Darbo objektas: Reklamos poveikis vartotojui.
Tyrimo metodai ir priemonės: Šiam kursiniui darbui parašyti naudojau anketą – vieną iš apklausos metodų. Ši anketa yra pateikta darbo prieduose. Teorinei daliai parašyti naudojausi moksline literatūra, periodiniais leidiniais ir mažmeninės prekybos vadybos užrašais.
Apklausos rezultatai: Išanalizavusi apklausos rezultatus, supratau, kad yra žmonių, kurie vis dar mano, kad reklama yra nereikalinga, bet taip pat sutinka su tuo, kad reklama tikrai jiems daro poveikį ir reklamuojamą prekę ar paslaugą jie labiau įsigyja. Vis dėl to tiek aš pati, tiek daugelis mano apklaustų žmonių galvoja, kad be reklamos įmonės veikla nėra įmanoma. Reklama suteikia vartotojams teisę rinktis ir informuoja juos apie naujas prekes ir paslaugas, ji yra labai naudinga visuomenei. Taip pat ji yra naudinga gamintojams, nes jie tik reklamos keliu gali informuoti plačiąją visuomenę apie jų gaminamą produkciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis587.15 KB
Autoriusairida
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLektorius R. Marcinkus
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasRietavo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama prekyboje jos pranasumai trukumai ir jos poveikis vartotojui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Žemaitijos kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lektorius R. Marcinkus
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą