Šperos.lt > Rinkodara > Kavos vartotojų elgsenos tyrimas

Kavos vartotojų elgsenos tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Vartotojų elgsenos esmė. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojo, kaip svarbiausio elgsenos objekto samprata. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai ir pirkimo sprendimo procesas. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai. Pirkimo sprendimo procesas. Vartotojų elgsenos tyrimų organizavimas bei metodika. Vartotojų elgsenos tyrimų etapai. Marketingo tyrimo metodai. Segmentavimo taikymas vartotojų elgsenos tyrimuose. Teorinės dalies išvados. Kavos vartotojų elgsenos tyrimas Šiaulių mieste. Kavos vartotojų elgsenos tyrimo metodai ir procesas. Šiaulių miesto kavos vartotojų elgsenos tyrimo duomenų analizė. Šiaulių miesto pagrindinių kavos vartotojų segmentų nustatymas. Skirtingas kavas geriančių vartotojų lyginamųjų svorių analizė. Praktinės dalies išvados ir rekomendacijos. Priedas (anketa).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

47 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaurės Lietuvos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 141.94 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą