Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Šaldytų pusfabrikačių apžvalga
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Šaldytų pusfabrikačių apžvalga

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Šaldytų pusgaminių asortimentas Lietuvos parduotuvėse. Šaldyti konditeriniai pusgaminiai. Šaldytų sodo, daržo ir miško gėrybių pusgaminiai. Šaldytų produktų asortimento gylis ir plotis. Informacijos šaltiniai apie prekę. Prekės pateikimas rinkoje. Pateikimo rinkai etapo strategijos. Pardavimo vietos. Šaldytų pusfabrikačių rinkos segmentacija. Šaldytų pusfabrikačių rėmimas. Reklama. Pardavimo skatinimas. Populiarinimas (ryšiai su visuomene). Šaldytų pusgaminių klasifikavimas. Konkuruojančių prekių nustatymas, pasiūlymai dėl naujo produkto kūrimo ir modifikacijos. Konkuruojančių prekių nustatymas. Pasiūlymai dėl naujo produkto kūrimo. Išvados.

Ištrauka

Tikriausiai nėra Lietuvoje studento, kuris nebūtų ant savo stalo apturėjęs šaldytų pusfabrikačių tokių kaip: įvairiausių rūšių koldūnų, lietinių ar taip visų mėgstamų picų. Dėl savo paprasto ir greito paruošimo būdo, šaldyti pusfabrikačiai gana nesunkiai įsitvirtino Lietuvos rinkoje, kuriuos mielai vartoja ne tik studentai, kurie sunkiai atranda laiko maisto gaminimui, bet ir kitų socialinių sluoksnių Lietuvos piliečiai. Mūsų nuomone, jeigu šaldyti pusfabrikačiai būtų neskanūs ar kenktų žmogaus organizmui, neabejotinai jų niekas nepirktų ir nevartotų.
Norėdami sužinoti daugiau apie šaldytus pusfabrikačius išsikėlėme tokį tikslą: ištirti šaldytų pusfabrikačių rinką Kauno mieste. Šiam tikslui įgyvendinti turėjome atlikti tokius uždavinius:
• Sužinoti kokie šaldytų pusfabrikačių gaminiai vyrauja įvairiose Kauno miesto pardavimų vietose;
• Išanalizuoti kokie informacijos apie šaldytus pusgaminius pateikimo būdai rinkoje;
• Ištirti koldūnų segmentavimą rinkoje;
• Sužinoti koks šaldytų pusfabrikačių rėmimas ir populiarinimas bei jų klasifikavimas;
• Nustatyti prekių bei jas teikiančių įmonių konkurencingumą.
Šiam kursiniam darbui atlikti naudojome turinio analizės metodą, kuris mums leido analizuoti surinktus duomenis, taip pat surenkant duomenis taikėme stebėjimo metodą.
Tyrimo eiga. Duomenis surinkti nebuvo lengva, nes visos pardavimo vietos taiko savo kainų politikas ir visos siekia gauti kuo didesnį pelną, taigi nei viena iš jų nenori dalintis informacija, manydami, kad mes konkurentai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai4
Dydis338.67 KB
AutoriusAsta
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDokt. J. Ilonienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Saldytu pusfabrikaciu apzvalga [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 4 Klasė/kursas
  • Dokt. J. Ilonienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą