Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumos

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Istorija. SWOT analizė. Stimorol. Dirol. Informacija apie rinką ir konkurentus. Rinka. Konkurencija. Prekės ženklo strategija. Dirol. Stimorol. Dominavimas ir įvaizdis. Prekybos vystymosi tendencijos. Bendra apžvalga. Rinkos tendencijos. Konkurentai. Išvados.

Ištrauka

Savo darbui pasirinkau Danijos kompanijos DANDY gaminamos kramtomosios gumos 2 prekinių ženklų Dirol ir Stimorol verslo aplinką, jos analizę, ateities perspektyvas.

Kramtomoji guma - tai specifinė prekė, kuri perkama impulsyviai. Impulsas – tai jau paskutinis pirkėjo noras nusipirkti DAR kokią nors prekę jau stovint prie kasos. Impulsyvios paskirties prekių grupei priklauso daug smulkių prekių rūšių : įvairūs saldainiukai, ledinukai, šokoladukai , o taip pat kramtomoji guma. Pirkėjas neperka daug impulsyvios paskirties prekių, o išsirenka vieną. Todėl visa intriga tarp tokios rūšies prekių yra ta, kad pirkėjas išsirinktų "teisingai", t.y. nusipirktų būtent Dirol arba Stimorol kramtomąją gumą.

Mažmeninė prekyba – tai viena iš sparčiausiai augančių ekonomikos sričių. Viena iš ryškiausių šio laikotarpio tendencijų - tai didžiųjų prekybos tinklų įtakos augimas. Atitinkamai, darbas su didžiaisiais klientais, tampa labai svarbia bet kokio tiekėjo, kurio prekės parduodamos galutiniam vartotojui mažmeninės prekybos tinkle užduotimi.

Šiame darbe panagrinėsiu kramtomosios gumos, kaip impulso prekės, parduodamos mažmeninės prekybos tinkle verslo aplinką ir pabandysiu numatyti veiklos perspektyvas.


STIMOROL Lietuva – tai Danijos kompanijos DANDY, gaminančios ir parduodančios Dirol ir Stimorol kramtomąją gumą, atstovas Lietuvoje.
Konditerijos įmonė Dansk Tyggegummi Fabrik A/S buvo įkurta 1915 m. Kompanija garsėjo aukštos kokybės produktais, dar prieš atidarant fabriką Vejle miestelyje turėjo nemažai nuolatinių klientų visoje Danijoje.
1927 m. parodoje Londone kompanijos savininkas pamatė naują produktą – kramtomąją gumą. Jis nusipirko receptą ir grįžęs eksperimentuodamas gamino kramtomąją gumą savo virtuvėje. Po daugelio bandymų jam pagaliau pavyko, buvo pradėta nedidelio kramtomosios gumos gamyba.
Netrukus Vejle gaminama kramtomoji guma tapo gerai žinomu produktu. Gamybos mastas didėjo kasdien – nebuvo jokių abejonių – produktas turėjo pasisekimą. 1939 m. pasirodė pavadinimas DANDY.
1952 m. DANDY išleido pirmąją reklamą, kurioje pristatė šūkį: (DANDY – ALWAYS STIMULAITING). Iš čia kilo vienos iš kramtomųjų gumų STIMOROL pavadinimas.
Nuo pat pradžių unikalaus skonio STIMOROL® kramtomoji guma buvo populiari. Tai buvo stiprus produktas, kurio parduodavo vis daugiau. Be reklamos STIMOROL® pardavimas po truputį būtų sumažėjęs. Bendradarbiaujant su reklamos agentūra buvo sukurta strategija ir netrukus dienraščiuose ir savaitiniuose laikraščiuose pasirodė STIMOROL® reklama. Pardavimas išaugo. Netrukus reklaminiai vaizdo klipai tapo STIMOROL® marketingo strategija ir buvo pradėti rodyti visuose kinuose Europoje. STIMOROL® vykdomos kampanijos ir reklaminė medžiaga buvo nuolat atnaujinamos. Visos šios priemonės skirtos vienam tikslui – išgarsinti STIMOROL®. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-24
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis29.87 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai1993 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekiniu zenklu analize kramtomosios gumos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2007-03-19 IP: 193.219.77.98
    kriste sako

    Geras darbelis. Man tiko.Aciu!

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 1993 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą