Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Strateginis planavimas. Strateginio planavimo įgyvendinimas. Konkurencijos analizė. Mažųjų įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Stambių įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Vidutinių įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Vidinė analizė. Prekybos centro įrengimas ir prekių pateikimas. Strateginė prekybos centro "Norfa" rinkodaros analizė. Prekybos centro "Norfa" lankomumas. Apsipirkimo dažnumas "Norfoje". Pinigų suma išleidžiama apsipirkus prekybos centre "Norfa". Prekybos centro kainų įvertinimas. Prekybos centro siūlomų prekių asortimentas. Prekių išdėstymas prekybos centre. Prekybos centro pasirinkimo kriterijai. Įvairių akcijų reikalingumas. Personalo paslaugumas "Norfoje". Apklaustųjų išsilavinimas. Respondentų lytis. Apklaustųjų amžius. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Galima įvardinti strategines alternatyvas, kurios vėliau yra analizuojamos, vertinamos, koreguojamos ir pasirenkama optimaliausia. Optimaliausia strategija yra tokia, kuri veda prekybos centrą (įmonę) jo užsibrėžtų strateginių tikslų link.
Visų įmonių pagrindinis tikslas gauti pelną ir gerai įsitvirtinti rinkoje. Norint tą tikslą pasiekti reikia sudaryti strategijos planą. Norint sudaryti strategijos planą reikia detalizuoti įmonės tikslus. Reikia nuolat domėtis rinkos pasikeitimais. Reikia bendradarbiauti su kitomis firmomis ir, galų gale, reikia plėsti įmonę, plėsti gamybą.
Tikslų iškėlimui esamų patikslinimui galėtų padėti atsakymas į keletą klausimų:
ü Kur prekybos centro vadovai mato įmonę rytoj ir po metų ar kelių?
ü Kaip įsivaizduojama tolima ir artima prekybos centro "Norfa" ateitis?
ü Kokių žygių reikia imtis, kad pasiektum tą ateities idealiąją situaciją?
ü Koks turėtų būti prekybos centro valdymas, kad nuvestų į "laimės žiburį"?


Mano nuomone, tokius ir panašius klausimus reikėtų atsakyti, norint suformuoti ilgalaikius prekybos centro tikslus.
Išlikimo ir plėtros pasiekimas yra įmanomas per esamų vartotojų išlaikymą ir tinkamą jų bei visų kitų įtakos grupių poreikių patenkinimą. O tai galima padaryti tik siūlant jiems tinkamai pagamintą produktą už tinkamą kainą per reikiamus kanalus ir paremiant.

Strateginiai rinkodaros tikslai:

ü Garantuoti tinkamą produkto kokybę bei efektyvius ir socialiai saugius gamybos būdus;
ü Užtikrinti vartotojui racionalų ir prekybos centrui pelningą vertės ir kainos santykį;
ü Tobulinti, otimizuoti bei plėsti paskirstymo tikslus, mažinti juose patiriamus kaštus, keliant produkto kokybę;
ü Sukurti veiksmingą rėmimo programą: reklamą, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-01
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis59.63 KB
AutoriusJurgita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strategine prekybos centro rinkodaros analize Norfa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 4 Klasė/kursas
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą