Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa"Santrauka. Įvadas. Strateginis planavimas. Strateginio planavimo įgyvendinimas. Konkurencijos analizė. Mažųjų įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Stambių įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Vidutinių įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Vidinė analizė. Prekybos centro įrengimas ir prekių pateikimas. Strateginė prekybos centro "Norfa" rinkodaros analizė. Prekybos centro "Norfa" lankomumas. Apsipirkimo dažnumas "Norfoje". Pinigų suma išleidžiama apsipirkus prekybos centre "Norfa". Prekybos centro kainų įvertinimas. Prekybos centro siūlomų prekių asortimentas. Prekių išdėstymas prekybos centre. Prekybos centro pasirinkimo kriterijai. Įvairių akcijų reikalingumas. Personalo paslaugumas "Norfoje". Apklaustųjų išsilavinimas. Respondentų lytis. Apklaustųjų amžius. Išvados. Priedas (1). Galima įvardinti strategines alternatyvas, kurios vėliau yra analizuojamos, vertinamos, koreguojamos ir pasirenkama optimaliausia. Optimaliausia strategija yra tokia, kuri veda prekybos centrą (įmonę) jo užsibrėžtų strateginių tikslų link. Visų įmonių pagrindinis tikslas gauti pelną ir gerai įsitvirtinti rinkoje. Norint tą tikslą pasiekti reikia sudaryti strategijos planą. Norint sudaryti strategijos planą reikia detalizuoti įmonės tikslus. Reikia nuolat domėtis rinkos pasikeitimais. Reikia bendradarbiauti su kitomis firmomis ir, galų gale, reikia plėsti įmonę, plėsti gamybą. Tikslų iškėlimui esamų patikslinimui galėtų padėti atsakymas į keletą klausimų: ü Kur prekybos centro vadovai mato įmonę rytoj ir po metų ar kelių? ü Kaip įsivaizduojama tolima ir artima prekybos centro "Norfa" ateitis? ü Kokių žygių reikia imtis, kad pasiektum tą ateities idealiąją situaciją? ü Koks turėtų būti prekybos centro valdymas, kad nuvestų į "laimės žiburį"?
Mano nuomone, tokius ir panašius klausimus reikėtų atsakyti, norint suformuoti ilgalaikius prekybos centro tikslus. Išlikimo ir plėtros pasiekimas yra įmanomas per esamų vartotojų išlaikymą ir tinkamą jų bei visų kitų įtakos grupių poreikių patenkinimą. O tai galima padaryti tik siūlant jiems tinkamai pagamintą produktą už tinkamą kainą per reikiamus kanalus ir paremiant.
Strateginiai rinkodaros tikslai:
ü Garantuoti tinkamą produkto kokybę bei efektyvius ir socialiai saugius gamybos būdus; ü Užtikrinti vartotojui racionalų ir prekybos centrui pelningą vertės ir kainos santykį; ü Tobulinti, otimizuoti bei plėsti paskirstymo tikslus, mažinti juose patiriamus kaštus, keliant produkto kokybę; ü Sukurti veiksmingą rėmimo programą: reklamą, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene. ... Autorius | Jurgita |
---|
Viso autoriaus darbų | 1 darbas |
---|
Metai | 2003 m |
---|
Klasė/kursas | 4 |
---|
Švietimo institucija | Šiaulių valstybinė kolegija |
---|
Fakultetas | Verslo ir technologijų fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Strategine prekybos centro rinkodaros analize Norfa [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |