Įvadas. Makroaplinkos, darančios įtaką viešbučio veiklai, vertinimas. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. "Babilono" apgyvendinimo įmonės marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas. Išvados.
Kiekvienai įmonei svarbu turėti parengtą savo veiklos marketingo planą. Jo dėka įvertinamos įmonės galimybės, išanalizuojama jos esama situacija, įvertinami tikslai. Marketingo plano dėka įmonė gali pasirinkti palankiausią strategiją savo numatytiems tikslams pasiekti.
Marketingas – tai valdymo procesas, kuriuo siekiama pelningai identifikuoti, nuspėti ir tenkinti klientų reikalavimus. Marketingo planavimas padeda orientuotis situacijoje firmos darbuotojams, konsultantams ir kitiems paslaugų tiekėjams, kurie dalyvauja firmos veikloje, jis parodo pagrindinį rinkos segmentą ir firma neplanuos teikti papildomų ir išplėstų paslaugų ten, kur mažiau potencialių klientų. Šis planavimas taip pat rodo, kiek kiekvienai tikslinei rinkai reikia skirti dėmesio, bei leidžia numatyti priemones ir rodiklius, vertinant firmos veiklą.
Įmonės tikslus galima įvardinti kaip išlikimą, pelningumą, vystymąsi. Pelningumas yra pagrindinis įmonės tikslas. Per ilgesnį laiką jis parodo, ar įmonės siūlomos paslaugos turi paklausą.
Įmonės veikla neįmanoma be didesnių ar mažesnių permainų. Įmonė, nesugebanti prisitaikyti prie besikeičiančių konkurencijos sąlygų, tenkinti vis naujus vartotojo poreikius, mažina savo pelningumą, o taip pat ir galimybes išlikti.
Šiam darbui atlikti mes pasirinkome viešbutį "Babilonas". Darbe bus vertinama viešbučio makroaplinka, marketingo kompleksas, bei rengiamas marketingo veiksmų ir priemonių planas.
Šio kursinio darbo tikslai yra:
- ištirti ir apibendrinti viešbučio "Babilonas" paslaugų situaciją rinkoje, vystymosi tendencijas, vidinius ir išorinius veiksnius, įtakojančius įmonės veiklą, strategijos nuoseklumą.
Darbo uždaviniai:
- įvertinti makroaplinkas, kurios daro įtaką viešbučio veiklai;
- išanalizuoti apgyvendinimo įmonės marketingo kompleksą;
- suformuluoti marketingo strategijas;
- parengti įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planą;
- numatyti marketingo biudžetą.
Metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė, kurios tikslas teoriškai pagrįsti marketingo plano rengimą viešbučiui "Babilonas"
2. Anketa, kurios tikslas sužinoti klientų nuomonę apie viešbučio "Babilonas" teikiamų paslaugų kokybę, kainą, personalo darbą. ...