Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama, pardavimas ir prekyba. Praktiniai darbai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama, pardavimas ir prekyba. Praktiniai darbai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Praktinis darbas nr. 1. Pardavimų skatinimas. Darbo tikslas – Gebėti įvertinti pardavimą skatinančius veiksnius. Darbo uždaviniai: įvertinti rinkos situaciją; parinkti pardavimo skatinimo būdą; mokėti parengti pardavimų skatinimo planą; pateikti išvadas. Užduotis: Aprašyti pardavimo skatinimo galutiniam vartotojui programą. Parengti įmonės pardavimo skatinimo planą galutiniam vartotojui. Aprašyti pardavimų skatinimo į prekybininkus programą. Parengti įmonės prekybininkų skatinimo planą. Pateikti išvadas bei pasiūlymus. Praktinis darbas nr. 2. Reklama. Darbo tikslas – Žinoti reklamos skleidimo priemonių pasirinkimo kriterijus. Įvertinti reklamos nešiklių privalumus bei trūkumus. Darbo uždaviniai: Siekdami šio tikslo turite: Reklamos priemonių klasifikavimą; Svarbiausius reklamos skleidimo priemonių klasifikaciją; Reklamos skleidimo priemonių parinkimo kriterijus; Pateikti visas reklamos rūšis; Nurodyti galimus reklamos nešiklius; Pateikti išvadas; Užduotis: Aprašyti reklamos skleidimo priemones; Pasirinkus reklaminę informaciją perduodančias priemones, pateikti visus reklamos pavyzdžius panaudojant visas reklamos rūšis; Pateikti ekonominio efektyvumo įvertinimą; Pateikti išvadas ir pasiūlymus; Praktinis darbas nr.3. Rinkos tyrimas. Darbo tikslas – suvokti tyrimo svarbą efektyviems reklamos sprendimams įgyvendinti. Gebėti atlikti rinkos tyrimą bei reklamos skleidimo priemonių tyrimą. Darbo uždaviniai: Įvertinti rinkos situaciją; Pasirinkti tinkamai tyrimo tipą, tyrimo metodą bei tyrimo instrumentą; Sudaryti anketą ir apklausti vartotojus; Apibendrinti gautus duomenis; Pateikti išvadas. Užduotis: Problemos išsiaiškinimo stadijoje reikia nustatyti, ar problema iš tikrųjų yra reali ir aktuali, o ne tariama ar išgalvota ir lėšos, darbas, laikas nebus eikvojami mažareikšmiams antraeiliams dalykams. Sudaryti apklausos anketą. Apklausti ne mažiau kaip 20 respondentų. Gautus duomenis apibendrinti. Pateikti išvadas. Praktinis darbas nr. 4. Reklamos strategija ir planavimas. Darbo tikslas – išmanyti reklamos kampanijos organizavimo aspektus. Gebėti parengti reklamos strategiją. Darbo uždaviniai: Perprasti reklamos strategijos esmę; Mokėti nustatyti reklamos strategijos planavimo tikslus; Parengti reklamos planą; Pateikti išvadas; Užduotis: Parengti reklamos planą. Pateikti išvadas bei pasiūlymus.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-02
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis2.21 MB
Autoriusjurgensija
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasRegina Motienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word reklama [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 29 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Regina Motienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą