Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Makroaplinkos, darančios įtaką "Best western santaka" apgyvendinimo įmonės veiklai vertinimas. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. "Best western santaka" apgyvendinimo įmonės marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Marketingo planas leidžia mobilizuoti visas pastangas numatytiems tikslams įgyvendinti, mažina netikėtumo efektą, kai įvyksta pokyčiai išorinėje aplinkoje, duoda konkrečius orientyrus visiems darbuotojams, didina valdymo efektyvumą, verčia įmonės darbuotojus derinti savo veiksmus. Visa tai yra nepaprastai svarbu siekiant efektyviai vystyti veiklą. Tačiau marketingo planas negali būti apsisaugojimo nuo klaidų garantas.
Kiekvienos įmonės tikslus galima išreikšti trimis žodžiais: išlikimas, plėtra, pelningumas. Jie nusako organizacijos pasiryžimą išlikti plečiant veiklą ir gaunant pelną. Išlikimas remiasi plėtote ir pelningumu. Pelningumas yra pagrindinis įmonės tikslas. Nekreipiant dėmesio į tai, kaip pelnas apskaičiuojamas arba apibūdinamas, per ilgesnį laiką jis parodo, ar įmonės siūlomos paslaugos turi paklausą.
Įmonė, nesugebanti prisitaikyti prie besikeičiančių konkurencijos sąlygų, tenkinti vis naujai atsirandančius vartotojo poreikius, mažina savo pelningumą ir galimybes išlikti. Todėl įmonės veikla ir plėtotė neįmanoma be permainų. Pagrindinė prielaida įmonės plėtojimui, jos klestėjimui – pelnas.
Tik nustačius tikslines rinkas ir tinkamai parinkus strategijas ir sėkmingai jas įgyvendinus, įmonė bus pajėgi pasiekti užsibrėžtų tikslų.
Įmonės "Best Western Santaka" marketingo plano parengimui pasirinktos tos sprendimų alternatyvos, kurios geriausiai atitinka įmonės padėtį bendrojo apgyvendinimo įstaigų aplinkoje.
Pagrindinė viešbučio "Best Western Santaka" misija:
Teikti kokybiškas apgyvendinimo paslaugas užsienio šalių rinkai bei nedidelei daliai Lietuvos rinkos, visapusiškai tenkinant vartotojų poreikius.
Pagrindinis šio darbo tikslas – ištirti ir apibendrinti viešbučio "Best Western Santaka" paslaugų situaciją rinkoje ir jos vystymosi tendencijas, vidinius ir išorinius veiksnius, įtakojančius įmonės veiklą.
Remiantis įmonės privalumais, trūkumais, pavojais, galimybėmis ir orientuojantis į nustatytas tikslines rinkas atsižvelgiant į įmonės misiją bei tikslus, paruošiamas viešbučio teikiamų paslaugų rinkoje marketingo planas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-02
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis114.73 KB
AutoriusMonika
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLygeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas viesbutis Best Western Santaka [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lygeikienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą