Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos panaudojimas įmonėje: Omnitel

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Reklamos apibrėžimas ir teoriniai aspektai. Reklamos esmė ir savybės. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos rūšys ir paskirtis. Reklamos procesas ir ypatumai. Reklamos panaudojimo Omnitel įmonėje tyrimas. Omnitel įmonės aprašymas. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimas. Išvados.

Ištrauka

Reklamos esmę sudaro specialiai paruošta, apdorota ir perduodama tam tikrai auditorijai (tikslinei žmonių grupei) informacija.Jos tikslas – paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą: nusipirkti prekę, pasinaudoti paslauga, aplankyti parodą, pažiūrėti spektaklį ir pan.( Dubinas,1993).
Reklama pasižymi tam tikromis savybėmis (pateiktos 1 lentelėje), kurios atskleidžia jos esmę .

Apibūdinant reklamą taip pat galima papildyti: (Ivanauskas, 1996)
a) reklama yra informacinis procesas;
b) ji vykdo savo uždavinius skleisdama specialiai paruoštą informaciją;
c) naudoja masines informacijos priemones;
d) reklama formuoja žmogaus požiūrį, nuostatą į konkrečius daiktus, materialinius procesus
e) reklamos esmė atsiskleidžia per funkcijas, kurias toliau aptarsime (Ivanauskas, 1996).

Reklama gali būti išreiškiama ir kaip komunikacinio ryšio tarp gamybos ir vartojimo forma, nes šis ryšys sutampa su prekių judejimu nuo gamintojo iki vartotojo. Bet kadangi aktyvioji reklamos proceso pusė yra reklamos teikėjas, tai reklama, kaip socialinis reiskinys, daugiausiai išreiškia reklamos teikėjo interesus (Kotler, 2003).
Galima trumpai apibrežti reklamos proceso esmę:reklama yra tam tikro pirkėjo įvaizdžio apie prekės vartotojiškas savybes formavimas, vardan šios prekės gamintojo ekonominio intereso (Virvilaitė,1994). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai25 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis56.33 KB
AutoriusRita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. dokt. Inga Iždonaitė
Švietimo institucijaŠiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos panaudojimas imoneje Omnitel [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Šiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Doc. dokt. Inga Iždonaitė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą