Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Prekės samprata, klasifikavimas. Pasiūla ir ją veikiantys veiksniai. UAB "Senukai" produktų pasiūlos tyrimas. Tyrimų metodologija ir metodika. Tyrimų instrumentarijaus parengimas ir pagrindimas. Duomenų analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Tam, kad kas nors būrų pagaminta ir parduota, turi būti pirkėjas ir pardavėjas, t.y. vartotojas ir gamintojas. Prekių paklausa skatina jų gamybą. Gamybinė veikla, atliekama labai įvairiomis sąlygomis, sukuria tinkamų vartoti visų rūšių prekių ir paslaugų apimtį, kurią gali pasiūlyti gamintojai, t.y. pasiūlą.
Žinoma, kad ne visada rinkoje kurios nors prekės ar paslaugos pasiūla yra pakankama, kad patenkintų visą jos poreikį. Ne visada bet kurioje parduotuvėje galima nusipirkti norimų prekių. Taigi, šiame darbe bus aptariama labai svarbi kiekvienam verslininkui tema: pasiūla ir ją lemiantys veiksniai.
Šio kursinio darbo tyrimo objektas – UAB "Senukai" parduotuvėje prekiaujamų prekių pasiūla ir jos tyrimas.
Tyrimo tikslas – išaiškinti, kokie veiksniai lemia prekės pasiūlą rinkoje, kaip nusprendžiama, kiek kurios nors prekės tam tikru laikotarpiu reikia pateikti vartotojams.
Tyrimo metu keliami uždaviniai:
1. Supažindinimas su prekės sąvoka;
2. Išaaiškinti kaip klasifikuojamos prekės;
3. Pasiūlos sąvokos apžvelgimas;
4. Išaiškinti, pasiūlą lemiančius veiksnius;
5. UAB "Senukai" parduotuvės prekių pasiūlos tyrimas.
Kursinio darbo teorinėje dalyje naudojama mokslinė literatūra, skirta aukštųjų mokyklų studentams. Čia apžvelgiamos preekės, pasiūlos sąvokos, jų klasifikavimas ir veiksniai.
Praktinėje dalyje analizuojami apklausos metu gauti duomenys, jie susisteminti ir pateikti lentelių bei grafikų pavidale.


Literatūroje pateikiami tokie prekės apibrėžimai:
Prekė – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu ar keitimu;
Prekė yra visa tai, kas gali tenkinti vartotojų norus ir poreikius, būti siūloma rinkoje pirkėjų dėmesiui, pirkimui ir vartojimui ar naudojimui;
Prekė yra produktas, skirtas mainams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai12
Dydis87.62 KB
Autoriusvaida
Viso autoriaus darbų17 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Produktu pasiulos tyrimas UAB Senukai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą