Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: UAB "Via Regija" langų gamyba "Plaza langai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: UAB "Via Regija" langų gamyba "Plaza langai"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Įmonės "Via Regija" pristatymas. UAB "Via Regija" potencialių vartotojų nuomonės apie kainas tyrimo organizavimas. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Marketingo tyrimas — tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, ja remdamasi įmonė ne tik kuria, tobulina ir vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veiklą, bet taip pat sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projektavimo klausimus. Kartu negalima užmiršti ir to, kad remiantis šių tyrimų būdu gaunama informacija geriau pažįstamas ir suprantamas viso marketingo proceso turinys ir raida.
Marketingo tyrimai marketingo valdymo sistemoje turi dvejopą reikšmę. Pirma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių yra marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti norint padidinti jo efektyvumą. Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgant naujas galimybes konkrečiose rinkose. Šiais tyrimais atliekama rinkos segmentų žvalgyba, naujų gaminių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pelningumo galimybes. Paminėtos aplinkybės priartina mus prie marketingo tyrimo turinio apibrėžimo.
UAB "Via regija" gamina "Plaza langus". Tai kokybiškas ir paklausą turintis produktas, tačiau didėjanti konkurencija verčia įmonės vadovus ieškoti naujų strateginių sprendimų išlaikant ir plečiant rinką.
Tyrimo objektas yra "Plaza langų" kainos.
Tyrimo tikslas: ištirti UAB "Via Regija" potencialių vartotojų nuomonę apie plastikinių langų kainas.
Tyrimo uždaviniai:
1. Nustatyti ar "Plaza langų" kainos tenkina potencialius pirkėjus;
2. Ištirti kiek kaina lemia sprendimą pirkti;
3. Numatyti kainų kitimo poreikį didinant pardavimus;
4. Įvertinti konkurentus ir jų kainas.

Tyrimui atlikti panaudotas plačiai paplitęs metodas - anketinė apklausa. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-06
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis98.47 KB
AutoriusŽydrė
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas UAB Via Regija langu gamyba Plaza langai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą