Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketing research formal report: Burberry Ltd
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketing research formal report: Burberry Ltd

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Darbas anglų kalba. Įmonės rinkodaros analizė. Terms. Procedure. Findings. Marketing Mix. Product. Price. Promotion. Place. The Main Aims and Objectives. Market Research. Field Research. Desk Research. Internet Data. Various Techniques of Marketing Analysis. PEST. Political. Economical. Social. Technological. SWOT. Straights. Weaknesses. Opportunities. Threats. Marketing strategies. Diversification. Coast Leadership. Marketing Positioning. Develop the Marketing Strategy. Marketing Principles. Understanding the Consumers Needs. Keeping ahead of Competition. Satisfactory Growth. Conclusion. Recommendations.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-08
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
KalbaAnglų kalba
Dydis79.6 KB
Autoriustajani
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word burberry ok [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 9 puslapiai 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą