Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės kainodaros politikos formavimas: AB "Kalnapilis-Tauro grupė"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės veiklos pobūdis. Pardavimų ir užimamos rinkos dalies dinamika 2003-2005 metais. Konkurentai. Tikslinis segmentas. Pozicionavimo strategija. Įmonės vykdomos kainodaros politikos analizė. Kainodaros strategija ir kainos nustatymo metodas. Taikomos nuolaidos ir kiti taktiniai sprendimai. Įmonės kainodarą įtakojančių veiksnių analizė. Vidiniai veiksniai. Išoriniai veiksniai. Įmonės kainodaros ir kitų marketingo komplekso elementų ryšys. Kaina ir prekė. Kaina ir rėmimas. Kaina ir paskirstymas. Įmonės SWOT analizė kainodaros požiūriu. Pranašumai. Trūkumai. Grėsmės ir galimybės rinkos požiūriu. Įmonės kainodaros strateginių sprendimų nustatymas. Kainodaros strategijos nustatymas. Kainodaros tikslo nustatymas. Kainodaros metodo parinkimas. Įmonės kainodaros taktinių sprendimų numatymas. Nuolaidų (ir/ar priemokų) parinkimas. Nuolaidų sistemos kūrimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-09
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai27
Dydis52.88 KB
AutoriusJonas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojaslekt. Sonata Alijošienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Namu darbai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • lekt. Sonata Alijošienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą