Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės rinkodaros strateginis planas: nekilnojamojo turto bendrovė "Ober-hause"

Įmonės rinkodaros strateginis planas: nekilnojamojo turto bendrovė "Ober-hause"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. "Ober-hause" misija, vizija ir marketingo tikslai. Misija. Vizija. Marketingo tikslai. Įmonės situacijos analizė. Įmonės charakteristika. Išorinės aplinkos auditas. Vidinis auditas. Rinkos analizė. Įmonės tikslinės rinkos analizė. Įmonės marketingo komplekso elementų analizė. SWOT analizė. Verslo portfelis. Įmonės marketingo strategijos. Strategija pagal rinkodaros komplekso elementus. Konkuravimo strategija. Strategija pagal tikslinę rinką. Strategija pagal pozicionavimą. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 59.67 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą