Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros strateginis planas: nekilnojamojo turto bendrovė "Ober-hause"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros strateginis planas: nekilnojamojo turto bendrovė "Ober-hause"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. "Ober-hause" misija, vizija ir marketingo tikslai. Misija. Vizija. Marketingo tikslai. Įmonės situacijos analizė. Įmonės charakteristika. Išorinės aplinkos auditas. Vidinis auditas. Rinkos analizė. Įmonės tikslinės rinkos analizė. Įmonės marketingo komplekso elementų analizė. SWOT analizė. Verslo portfelis. Įmonės marketingo strategijos. Strategija pagal rinkodaros komplekso elementus. Konkuravimo strategija. Strategija pagal tikslinę rinką. Strategija pagal pozicionavimą. Išvados.

Ištrauka

Strateginis planavimas- tai procesas, kurio metu būtina numatyti įvykius ir spręsti, ką reikia atlikti, kad įmonė pasinaudotų galimybėmis ir gautų naudos bei apsisaugotų nuo visko, kas trukdo jos sėkmei ir gresia išlikimui. Strateginio plano tikslas- naudos, pelno didinimas. Strateginiam planavimui būdingi šie etapai:
1. Misijos ir vizijos formulavimas;
2. Strateginių tikslų nustatymas;
3. Strateginis auditas;
4. SWOT analizė;
5. Strategijos pasirinkimas.
Strateginio planavimo logika turi užtikrinti, kad kiekvienas etapas būtų susijęs su ankstesniu etapu. Dėl to kiekvieno etapo kokybę lemia ankstesnių etapų kokybė.
Strateginis planavimas remiasi įmonės misija ir vizija. Formuojant misiją ir viziją, aiškiai nusakomi įmonės uždaviniai, pabrėžiamas įmonės veiklos mastas produkto (paslaugos) ir rinkos atžvelgiu. Taip pat reikia atsakyti į klausimus "Kas yra mūsų verslas? Kieno ir kokius poreikius tenkina?"
Kiekviena verslo įmonė sudaro savo strateginį planą. Plano struktūra yra standartizuota, kad juo galėtų naudotis ir analizuoti visos standartizuotos institucijos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-20
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis59.67 KB
Autoriusmelpomena
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkodaros strateginis planas nekilnojamojo turto bendrove Oberhause [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą