Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkos dalies plėtros analizė: APB "Apranga"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkos dalies plėtros analizė: APB "Apranga"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738
Aprašymas

Įvadas. Rinkos dalies ribojančių veiksnių išskyrimas. Naudojamų sąvokų formulavimas ir paaiškinimas. Rinkos dalies išsiskyrimas pasirenkant tikslines grupes ypatumai. Rinkos dalies išsiskyrimas konkurencinėje kovoje. APB "Apranga" rinkos dalies plėtra ir jos analizė. APB "Apranga" charakteristika. APB "Apranga" valdymo struktūra ir principai. APB "Apranga" tinklas, paskirstymo sistemos formavimas. Prekybos sistemos prekių paskirstymas. Atskiros parduotuvės. APB "Aprangos" grupės pagrindiniai duomenys. APb "Aprangos" grupės prekės. APB "Aprangos" grupės rinkos plėtra. APB "Apranga" rinkos plėtros istorija ir tendencijos. Rizikos veiksniai, susiję su "Aprangos" grupės veikla. Kainų politika. Lietuvos aprangos rinkos tendencijos ir APB "Aprangos" grupės veiklos planai. Bendrovės veiklos planai ir prognozės. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-21
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis36 puslapiai 
Literatūros šaltiniai23
Dydis95.98 KB
AutoriusEgle
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Apranga marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 36 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą