Šperos.lt > Rinkodara > Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Karina"

Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Karina"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Rinkodaros komplekso programos elementai. Rinkodaros orientacija. Mikroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. Makroaplinkos elementai ir jų įtaka įmonei. UAB "Karina" rinkos tyrimas Lietuvoje. UAB "Karina" prekės vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojų elgesio (išorės ir vidaus) faktorių įtaka mūsų prekės pirkimui. UAB "Karina" prekės apibūdinimas. Kainos nustatymo strategija. Pateikimo strategija. Rėmimo strategija. UAB "Karina" SWOT analizė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 268.15 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą