Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės ženklų palyginimas: "Pepsi" ir "Coca-Cola"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Prekės ženklų palyginimas: "Pepsi" ir "Coca-Cola"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Brandas. Brando sąvoka. Brando apibūdinimas. Gaiviųjų gėrimų rinkos lyderiai, jų brandai. "Coca-Cola". "Pepsi". "Coca-Cola" ir "Pepsi" prekių vardai. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandų palyginimas. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandingas Lietuvoje. Prekės ženklas. Prekės ženklo (brando) kūrimas. Pasaulio populiariausi prekių ženklai. Prekės ženklų (brandų) svarba vartotojams. Išvados. Priedas (3).

Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų nesvarstydami renkamės prekę kurią jau esamę matę, kurios prekės ženklą labiau žinome. Mums jis yra matytas per televiziją ar lauko reklamose, girdėjome per radiją ar iš artimųjų. Po šiais mums gerai žinomais prekių ženklais esančias prekes mes labiau vertiname nei tokius pat produktus kurių prekės ženklas yra mažiau žinomas. Tačiau nemažai vartotojų apsiriktų, jei paklaustume pirkėjo ar jis atskirtų produkto gamintoją, jei produktai būtų pateikiami be prekės ženklo ar brando ypatumų. Panašios sudėties produkcija mažai skiriasi, todėl kompanijoms tampa itin aktualu kurti produktui brandą. Sėkmingas brando sukūrimas lemia prekės ženklo žinomumą. Vartotojui žinant vieną ar kitą prekės ženklą, dingsta nežinojimo baimė. Vartotojas vertina tik tai ką žino, to pasekoje kyla produkto pardavimo apimtis, o tai padeda kompanijai įsitvirtinti rinkoje.
Vykstant globalizacijos procesui, plečiantis prekių ir paslaugų rinkai, prekių ženklas tampa vis svarbesniu komerciniu veiksniu, padedančiu sėkmingai konkuruoti. Prekių ženklas vartotojui padeda identifikuoti gaminį ir jo kokybę, suteikia informaciją apie jo gamintoją. Šiandien prekių ženklas, kaip pramoninės nuosavybės objektas, įgyja vis didesnę reikšmę, nes pritraukdamas vartotoją jis daro įtaką rinkai ir jos veikėjų elgesiui, todėl siekiant sėkmingai naudoti prekių ženklą svarbu laikytis pagrindinių jo kūrimo reikalavimų.
Tyrimai rodo, kad 75 proc. bendrovių arba jau atlieka prekės ženklo marketingą, arba planuoja tai daryti. Prekės ženklo marketingas padeda diferencijuoti klientus ir palaikyti jų lojalumą. Tai yra tikslingas asmeniškų santykių tarp kliento ir prekės ar paslaugos kūrimas. Prekės ženklas neapima visko – jis greičiausiai atskleidžia tik tam tikrą įmonės aspektą. Išskirti tą vienintelį ypatingą bruožą ar idėją ir suskirstyti nepakartojamą prekės ženklą, kuris padės klientui užmegzti emocinį ryšį tarp ženklo ir prekės ar paslaugos. Aštrėjančioje konkurencinėje kovoje įmonėms svarbu žinoti, kokiomis vertybėmis jos vadovaujasi, kaip klientai ar verslo aplinka vertina įmonę.
Pirkėjai renkasi geriau žinomą prekės ženklą ir yra už tai pasirengę mokėti daugiau, nes pats prekės ženkas turi savo vertę, taip padindamas prekės kainą. Pirmaujantis paskutinius kelis metus yra "Coca-Cola" prekės ženklas. Jo vertė šiais metais siekia 67,000 mlrd. JAV dolerių, šuos duomenis paskelbė žurnalas "Business Week". O antroje vietoje lieka Microsoft prekės ženklas, kurio vertė 56,926 mlrd. JAV dolerių. Lyginant su paskutinėje šimtuko vietoje esančiu Levi‘s prekės ženklu kurio vertė yra 2,698 mlr. JAV dolerių. Matyti, kad ir tarp 100-uke išsidėsčiusių prekės ženklų skirtumas yra nemažas. Šimtuke taip par randame ir kitą, gerai žinomą gaiviųjų gėrimų prekės ženklą – "Pepsi".


Darbo tikslas: išanalizuoti brandingo ypatumus gaiviųjų gėrimų Coca-Cola ir Pepsi pavyzdžiu.
Uždaviniai:
• Išsiaiškinti kas yra brandas;
• Išsiaiškinti kas yra prekės ženklas, jo atliekamą funkciją;
• Išanalizuoti ir palygint pasirinktų gaiviųjų gėrimų Coca-Cola ir Pepsi brandų ypatumus

Objektas: brandingo ypatumai
Metodai: tai mokslinės bei publicistinės literatūros analitinė analizė, sisteminimas, lyginimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis245.22 KB
Autoriussandra
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes zenklu palyginimas Pepsi ir CocaCola [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą