Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų nuomonė dėl maisto produktų etikečių informacijos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų nuomonė dėl maisto produktų etikečių informacijos

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Kaip vartotojai apsisprendžia pirkti. Vartotojus piktina maisto produktų pavadinimai. Ką vartotojai mano apie informaciją ant maisto produktų. Kas vartotojui svarbu renkantis maisto produktą. Informacija ant maisto produktų. Informacija apie patiekalų sudėtį viešojo maitinimo įmonėse. Maisto produktų etikečių trūkumai. Žinojimas, kur kreiptis dėl neteisingos informacijos etiketėje. Kokia informacija vartotojams pateikia prekės etiketėje esanti informacija. Informacija neturi klaidinti. Ką reikėtų žinoti, kad išvengtume klaidinančios informacijos. Nuobaudos už klaidinančią informaciją. Nuobaudos už klaidinančią informaciją. Informacija maisto produktų etiketėse gali suklaidinti vartotojus. Išvados.

Ištrauka

Informacijos teikimas vartotojui – vienas svarbiausių akcentų vartotojų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose. Ir daugelyje ES teisės aktų (direktyvose, reglamentuose), ir nacionaliniuose teisės aktuose yra nustatoma, kokią informaciją vartotojui teikti privaloma. Pastaruoju metu priimant ES teisės aktus daug diskutuojama apie privalomos informacijos kiekį. Viena vertus, teigiama, kad vartotojai yra silpnoji šalis, todėl būtina nustatyti atitinkamą privalomą informaciją. Kita vertus, manoma, jog vartotojams suteikiama per daug informacijos, kurios jie neskaito. Maisto produktų ženklinimas – sudėtinga, tačiau labai svarbi informacijos vartotojams teikimo forma. Pastaruoju metu Europoje atliekama nemažai įvairių su ženklinimu susijusių tyrimų. 2005 m. pradžioje 28 Europos valstybėse buvo atliktas kokybinis tyrimas "Europos vartotojų požiūris į produktų ženklinimą". Buvo bandoma nustatyti, į kokią informaciją daugiausia kreipiamas dėmesys perkant produktus, kokių etikečių trūkumų pastebi vartotojai. Tais pačiais metais paskelbtas ir kitas tyrimas "Vartotojų požiūris į informaciją apie mitybą ir maisto ženklinimą". Lietuvos vartotojų instituto užsakymu Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centras "Vilmorus" 2005 metų lapkričio 10–13 dienomis atliko reprezentatyvų sociologinį tyrimą: 19 miestų ir 56 kaimuose buvo apklausta 1010 respondentų. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, į kokią informaciją vartotojai kreipia daugiausia dėmesio rinkdamiesi maisto produktus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-01
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis248.72 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDr. J.Stankevičienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju nuomone del maisto produktu etikeciu informacijos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Dr. J.Stankevičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą