Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekinio ženklo vystymo strategija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekinio ženklo vystymo strategija

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758
Aprašymas

Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Prekinis ženklas versle: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekinio ženklo reikšmė. Prekinio ženklo strategija. Kodėl prekinis ženklas svarbus vartotojui ir pardavėjui? Prekinio ženklo vertė. Ar reikalingas prekinis ženklas? Prekinio ženklo sukūrimas. Prekinio ženklo registravimo subtilumai. Prekinių ženklų meninis konstravimas (dizainas). Prekinių ženklų raida Lietuvos organizacijose: reali padėtis. Prekės ženklo vystymosi ypatumai šalyje: praeitis ir dabartis. Valstybinio patentų biuro veikla. AB "Alita" prekinio ženklo vystymo strategija. Įmonės charakteristika. Įmonės prekės ženklo koncepcija. Įmonės prekinio ženklo vystymas: realijos ir pasiūlymai. Išvados ir pasiūlymai. Išvados.

Ištrauka

Prekės ženklas – tai verslininko kūrybos, fantazijos ar išmonės rezultatas, išskiriantis jo prekę iš kitų gaminių. Jis identifikuoja ir leidžia vartotojui atskirti konkretaus gamintojo prekes.
Prekės ženklo įtaka versle yra nemaža, nes kartais tik dėl prasto skonio prekės ženklo verslo sėkmė gali būtų sužlugdyta, arba atvirkščiai – geras, puikiai įstringantis vartotojų sąmonėje firmos ženklas gali žymiai padidinti jos gaunamas pajamas.
Prekės ženklas turi gilias amžių tradicijas, tačiau ir šiuo metu pasižymi tam tikrais subtilumais, kurie svarbūs žinoti įmonei, kuriančiai savą prekinį ženklą. Štai tuo ir paaiškinamas šios nagrinėjamos temos aktualumas.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti alkoholinių gėrimų gamintojos įmonės prekės ženklo vystymo strategiją. Kad tikslas būtų įvykdytas, būtina įvykdyti sekančius uždavinius:
1. Išnagrinėti temą teoriniu pagrindu:
1.1. Pateikti prekės ženklo atsiradimo istoriją;
1.2. Parodyti prekės ženklo reikšmę įmonės veiklai;
1.3. Aptarti prekės ženklo registravimo ypatumus;
1.4. Nurodyti prekės ženklo meninio konstravimo problemas;
2. Perteikti prekės ženklo raidą Lietuvos atžvilgiu;
3. Išnagrinėti konkrečios įmonės prekės ženklo vystymo strategiją:
3.1. Pateikti tos įmonės išsamią charakteristiką;
3.2. Išnagrinėti prekės ženklo vystymo tradicijas nagrinėjamoje įmonėje.
Taigi darbas susideda iš trijų dalių:
• Teorijos pateikimo,
• Realios padėties analizės šalyje;
• Konkrečių įmonių nagrinėjimo.
Šios dalys tampriai susietos tarpusavyje, nes be vienos kurios nenagrinėjimo, būtų sunku visapusiškai išanalizuoti temą. Tam, kad ištirti konkrečios įmonės prekės ženklo sudarymo tradicijas, būtina žinoti prekės ženklo teorinę sampratą, žinoti, kaip jo sudarymo tradicijos pasireiškia mūsų valstybėje, ir tik paskui pereiti prie nagrinėjamos įmonės, kuri šiuo atveju yra AB "Alita".
Darbe buvo panaudota gausi teorinė-bendramokslinė medžiaga iš literatūros bei Interneto šaltinių ir stebėjimo būdu surinkta informacija apie analizuojamą įmonę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-02
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis56 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis615.52 KB
Autoriuslina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasPetukienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekinio zenklo vystymo strategija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 56 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Petukienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą