Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės paslaugų paketo pozicionavimas rinkoje: mobiliojo ryšio operatorius "TELE2"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės paslaugų paketo pozicionavimas rinkoje: mobiliojo ryšio operatorius "TELE2"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Pozicionavimo samprata. Pozicionavimo strategijos ir jų taikymas rinkoje. Pozicionavimas pagal vertę. Pozicionavimas pagal kainą. Prekių vardo pozicionavimas. Kitos pozicionavimo strategijos. Pozicionavimo taisyklės. Mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" paslaugų paketo pozicionavimas Lietuvos rinkoje. Mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" išskirtiniai bruožai. Konkurentų teikiamos paslaugos, kurios daro juos išskirtinius. Mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" pozicionavimo strategijos įtvirtinimas. Išvados.

Ištrauka

Šiandieninėje informacijos gausoje yra sunku rasti nišą, kurioje būtų galima pradėti plėtoti naują veiklą. Tai padaryti dažniausiai net yra neįmanoma. Todėl reikia turėti savo tikslinę rinką – susiaurinti taikinį iki vienos ar kelių tikslinių grupių, t.y. pozicionuoti rinkoje. Tačiau tinkamai tai padaryti nėra labai lengva, kadangi tinkamai pasirinkti pozicionavimo strategija yra sunku kiekvienai įmonei, o netinkamai pasirinkus ne tik, kad nebus gaunamas pelnas, bet dar ir bus patiriamas nuostolis.
Kasdien susiduriame su reklama: gatvėje, namuose, būdami su aplinkiniais. Nuolat žmogaus smegenis pasiekia gausybė reklamos, todėl atsirinkti tai, kas svarbu, o kas visai nereikalinga, yra sunku. Žmogaus pasąmonė kasdien "perfiltruoja" didžiulį kiekį įvairiausios informacijos ir ji nesugeba priimti tokio didžiulio kiekio reklamos ir netgi, norėdama nuo jos apsisaugoti, tą informaciją atspindi. To pasėkmė yra ta, kad sąmonę pasiekti gali tik maža dalelė visos reklamos gausos. Todėl reikia sugalvoti tokią savo siūlomų paslaugų strategiją, kuri sugebėtų pasiekti ne tik žmogaus pasąmonę, bet ir jos sąmonę. Tam yra naudojama labai efektyvi rinkodaros strategija – pozicionavimas. Šia rinkodaros strategija naudojasi, galima sakyti, visos įmonės: tik vienoms tai sekasi padaryti sėkmingiau, kitoms – nelabai pavyksta atkreipti klientų dėmesio, tačiau ja naudojasi. Todėl galima teigti, kad pozicionavimas veikia visur ir nuolat. Tam turi būti pasirengusi kiekviena įmonė. Pozicionavimas – tai procesas, kuris parodo, kaip žmogaus smegenys priima informaciją, esančią aplink jį, ir kaip vėliau ja naudojasi, norėdamas atpažinti vieną ar kitą įmonę, vienos ar kitos įmonės siūlomas paslaugas ir prekes. Teisingai naudojant pozicionavimo strategiją, įmonė gali motyvuoti klientą rinktis būtent ją arba jos siūlomas paslaugas, o ne konkurentų, net ir tuomet, kai tos paslaugos visiškai identiškos.
Darbe bus nagrinėjama mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugų paketo pozicionavimo rinkoje stretegija. Ši tema yra aktuali dėl to, kad iki šiol dar mažai buvo nagrinėjamos mobiliojo ryšio operatorių pozicionavimo strategijos. Kadangi mobiliojo ryšio paslaugos šiuo metu yra labai populiarios ir atsiranda vis daugiau kompanijų, kurios siūlo savo paslaugas, yra svarbu tinkamai pasirinkti pozicionavimo strategiją, kad būtų galima dalyvauti rinkoje, nes pasirinkus netinkamai, kompanija gali būti išstumta iš rinkos. "TELE2" pasirinko tinkamą strategiją, todėl per trumpą laiką sugebėjo užkariauti didelę dalė rinkos. Todėl darbas ir bus skirtas šios kompanijos teikiamų paslaugų paketo pozicionavimo strategijos analizei.
Darbo tiksas: išanalizuoti mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" teikiamų paslaugų paketo pozicionavimo strategijos analizę bei palyginti išskirtinius bruožus su pagrindiniais konkurentais.
Uždaviniai:
1. išsiaiškinti pozicionavimo sampratą ir strategijas;
2. išsiaiškinti, kokia pozicionavimo strategija naudojasi mobiliojo ryšio operatorius "TELE2";
3. palyginti mobiliojo ryšio operatorių Lietuvoje išskirtinius bruožus, kuriais remdamiesi, pozicionuoja, pritraukdami klientus;
4. išsiaiškinti, kaip yra įgyvendinama mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" pozicionavimo strategija.
Šio darbo objektas yra mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE2" teikiamų paslaugų paketo pozicionavimas rinkoje.
Darbo etapai: darbas bus iš dviejų dalių: praktinės ir teorinės. Pirmojoje dalyje bus aptariama pozicionavimo samprata, pozicionavimo strategijos ir kaip galima pritaikyti pozicionavimo strategijas praktiškai rinkoje. Antroji dalis bus teorinė, kurioje bus analizuojama mobiliojo ryšio operatoriaus "TELE" pozcionavimo rinkoje pasirinkta strategija. Taip pat šis operatorius bus lyginamas su kitais mobiliojo ryšio operatoriais ir bus iširiama, kas daro "TELE2" paslaugas išskirtines vartotojų atžvilgiu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai23
Dydis48.01 KB
Autoriuszuika
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones paslaugu paketo pozicionavimas rinkoje mobiliojo rysio operatorius TELE2 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą