Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Viešbučio marketingo tyrimas: "Baltpark"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Viešbučio marketingo tyrimas: "Baltpark"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Įmonės misija, tikslai, rinkodaros tikslas. Kas yra SWOT? Kuo remiantis atliekame rinkos tyrimą? Įmonės komplekso sudedamosios dalys. "Baltpark" viešbučio misija, tikslai, rinkodaros tikslas. "Baltpark" viešbučio perspektyvų tyrimas. "Baltpark" viešbučio bendrosios rinkodaros strategijos. "Baltpark" komplekso elementų analizė. "Baltpark" viešbučio strategija. Viešbučio "Baltpark" rinkos tyrimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-07
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis32.12 KB
Autoriuszenia
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word BALTPARK [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 16 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą