Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įvaizdžio kūrimo ir valdymo analizė "Aprangos galerija" pavyzdžiu
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įvaizdžio kūrimo ir valdymo analizė "Aprangos galerija" pavyzdžiu

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Drabužių parduotuvės įvaizdžio kūrimo ir valdymo analizė teoriniu aspektu. Organizacijos įvaizdžio samprata, principai. Organizacijos įvaizdžio kūrimo ir valdymo modeliai. Užsienio autorių patirtis formuojant organizacijos įvaizdžio modelius. Lietuvos autorės pateikto organizacijos įvaizdžio modelio analizė. "Aprangos galerijos" įvaizdžio kūrimo ir valdymo tyrimo rezultatų analizė. "Aprangos galerijos" apibūdinimas. Tyrimo metodika. Apklaustųjų nuomonė apie "Aprangos galerija" įvaizdžio kūrimą bei valdymą. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Dažnai organizacijos sėkmė priklauso nuo jos sukurto įvaizdžio. Kiekviena bendrovė sukuria tam tikrą įvaizdį , pagal kurį ji yra atpažįstama. Dauguma tekstilės parduotuvių vadovų sutinka , kad įvaizdis - tai svarbi priemonė stiprinant darbuotojų lojalumą organizacijai, didinant pasitenkinimą darbu, užtikrinant mažesnę personalo kaitą. Dar svarbiau tai, kad parduotuvės , turinčios teigiamą įvaizdį pritraukia daugiau jai lojalių klientų.
Teigiamo įvaizdžio formavimui turi būti apgalvotas jo kūrimo modelis. Šiame darbe paanalizavau kelis vienus pirmųjų įvaizdžio kūrimo modelių, sukurtų užsienio autorių bei plačiau aptariau G.Drūteikienės įvaizdžio formavimo ir valdymo modelį.
Svarbiausius įvaizdžio formavimo ir valdymo bruožus atskleisiu savo darbo teorinėje dalyje, o praktinėje dalyje, apklausus 20 respondentų, išsiaiškinsiu ką jie mano apie parduotuvės ,, Aprangos galerija" esamą įvaizdį, kokią nuomonę jie yra susidarę šiuo klausimu.
Temos naujumas ir aktualumas: mano pasirinkta darbo tema yra aktuali, kadangi tyrimų duomenys rodo, kad per paskutinį dešimtmetį organizacijos įvaizdžio vertė išaugo nuo 18 iki 82 proc. (Vadovo pasaulis, Nr. 7-8, 2004).
Darbo Tikslas : išanalizuoti ,, Aprangos galerija" įvaizdžio kūrimo ir valdymo ypatumus.
Darbo objektas: ,,Aprangos galerija" įvaizdis
Darbo uždaviniai:
1.Pristatyti ir aptarti drabužių parduotuvių įvaizdžio kūrimo ir valdymo proceso ypatumus;
2. Išanalizuoti organizacijos įvaizdžio formavimo lygmenis;
3.Atlikti ,,Aprangos galerija" įvaizdžio kūrimo analizę;
4. Išsiaiškinti apklaustųjų nuomonę apie parduotuvę, naudojant interviu metodą;
5.Padaryti išvadas.
Tyrimo metodologija:
Rašydama darbą rėmiausi ,,Aprangos galerija" informacija, lietuvių ir užsienio moksline literatūra, publicistiniais straipsniais, internetiniais šaltiniais, interviu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai21
Dydis75.24 KB
Autoriusrasa
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivaizdzio kurimo ir valdymo analize Aprangos galerija pavyzdziu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą