Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: produkcijos pardavimas UAB "Būsto įranga"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: produkcijos pardavimas UAB "Būsto įranga"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Prekės tyrimas. Prekės grupė. Prekių klasifikavimas. Kainų fiksavimas ir analizė. Vartotojų tyrimas. Duomenų rinkimo metodo pagrįstumas. Vartotojo elgesio rinkoje tyrimas. Tyrimo duomenų analizė. Rinkos tyrimas. Rinkos paklausos įvertinimas. Pozicionavimas rinkoje. Pardavimų prognozė. Konkurentų tyrimas. Esamų ir potencialių konkurentų analizė. Silpnų ir stipriųjų konkurentų pusių analizė. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Marketingo tyrimų procesas – problemos apibrėžimas bei tos problemos sprendimui reikalingos informacijos pobūdžio nustatymas, informacijos rinkimo metodo parinkimas, vadovavimas informacijos rinkimo procesui ir reikalingų priemonių teikimas, duomenų analizavimas bei gautų rezultatų ir išvadų paskelbimas.
Įmonė UAB "Būsto įranga" įkurta prieš trejus metus, ji užsiima įvairių užsienio firmų gaminamos produkcijos (vonios kambario įrangos,nuotėkų sistemų įrangos, vandentiekio įrangos, santechnikos prekių, pastatų apšiltinimo medžiagų) ir lietuvos įmoniųUAB" Protherm", UAB "Kalvis" (šildymo katilų) perpardavimu. Prieš du mėnesius įmonė nusprendė, kad vertėtų užsiimti ne tik kitų firmų gaminių realizavimu, bet ir patiems pradėti gaminti šildymo katilus. Dabar jau prekiaujama UAB" Būsto įranga" šildymo katilais "Vigas" , bet tik didmeninėje rinkoje. "Vigas katilų yra 5 rūšys – jie skirstomi pagal galingumą, apšildomą plotą, naudingumo koeficiantą (kūrenant malkomis arba anglimi), masę, aukštį, plotį, dūmtraukio diametrus. Nuo galingumo priklauso ir katilo kaina. Įmonė norėtų išsiaiškinti ar verta pradėti prekiauti " Vigas" katilais mažmeninėje rinkoje. Norėdami firmai padėti atlikome apklausą – anketavimą. Apklausa – tai marketingo informacijos rinkimo metodas, apklausiant respondentus asmeniškai, telefonu, paštu ar mišriu būdu. Mes apklausėme 50 respondentų atsitiktiniu būdu , taigi duomenys yra pirminiai, gauti tiesioginės apklausos metu, anketavimo būdu.

Mano analizuojamos prekės – šildymo katilai, juos galima priskirti būtinų prekių grupei, kadangi Lietuvoje kiekvienais metais ateina šaltasis periodas, ir be šildymo įrangos būtų labai sunku išsiversti. Tačiau čia, kaip ir visose kitose srityse, žmonės turi galimybę rinktis- šildymo katilus, krosneles, centralizuotą šildymą, šildomas grindis ir kt. Šildymo katilai patogūs tuo, jog kiekvienas pirkėjas gali pasirinkti jam tinkamą pagal galingumą, išmatavimus, apšildomą plotą ir vandens kiekį katile. Kieto kuro šildymo katilai skirti gyvenamųjų namų, gamybinių ir kitų patalpų šildymui. Jie jungiami į šildymo sistemą su priverstine arba savaimine šildomo vandens cirkuliacija, naudojant uždarą arba atvirą karšto vandens išsiplėtimo talpą. Katilai kūrenami malkomis, mediemos atliekomis ir briketais, durpėmis, durpių briketais, anglimis. Gerą katilų darbą salygoja kokybiškas sumontavimas, pakankama kamino trauka, teisingas aptarnavimas.
Jie vienu metu atlieka dvi funkcijas – šildo patalpas ir vandenį, tai labai patogu ir mažina išlaidas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis90.04 KB
AutoriusIrena
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas produkcijos pardavimas UAB Busto iranga [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą