Šperos.lt > Rinkodara > Pardavimų skatinimas prekybos centruose

Pardavimų skatinimas prekybos centruose

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pardavimų skatinimo samprata ir tikslai. Pardavimų skatinimo priemonių grupės ir kryptys. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų pardavimo skatinimo veiksmai nukreipti į galutinius vartotojus. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 47.66 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą