Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas ir jo analizė: UAB "MAXIMA LT"
   
   
   
1
naudingas +2 / nenaudingas -1

Marketingo planas ir jo analizė: UAB "MAXIMA LT"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Santrauka. Summary. Maxima LT, UAB ir informacijos šaltinių apžvalga. Apie įmonę. Informacijos šaltinių apžvalga. Įmonės aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Marketingo komplekso analizė. Produkto analizė: Maxima prekės. Kainodaros analizė. Kainų nustatymo tikslai. Kainų nustatymo metodika ir strategija. Pateikimo analizė. Rėmimo analizė. Informacinis leidinys. Radijo reklama. Televizijos reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Rinkos tyrimas. Marketingo veiklos plėtra ir perspektyva. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Ne paslaptis, kad paskutiniais metais marketingas-yra viena iš svarbiausių dalių bet kuriame versle. Pamačiau šią karikatūrą ir pamaniau, kad ji labai "išsami" dėl šiuolaikinio verslo ir jo galimybių. Kaip atrodo verslas įmanomas visur ir su visais... Tik šiam procesui gyvuoti reikia gerų marketingo žinių. Marketingas glaudžiai susijęs su vartotojais ir jų poreikiais. Jeigu yra vartotojai yra ir verslas.
Kiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelną. Šiuolaikinis verslas atsidūrė dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasėkoje įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančius procesu. Tam, kad sėkmingai veikti toliau ir nustatyti orientaciją į ateitį reikia įvertinti esamą padėtį. . Taip ir šiuo MAXIMA LT bendrovės atveju, reikia atlikti marketingo komplekso analizę.
Šio darbo tikslas yra sudaryti MAXIMA LT prekybos centro marketingo planą įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms, nustatyti marketingo tikslus. Darbe taip pat nustatomos prekybos centro tikslinės rinkos, jų poreikiai ir interesai, tikslu priderinti atitinkamą marketingą, rėmimą.
Šiam tikslui pasiekti, reikėtų išspręsti tam tikrus uždavinius: atlikti įmonės makro- ir mikro- aplinkų analizę, atlikti produkto analizę, apibūdinti konkurentus, išnagrinėti kainodaros politiką, apibūdinti produkto pateikimą ir rėmimą., apibrėžti marketingo veiklos plėtrą ir galimas perspektyvas.
Atlikti šio darbo analitini procesą pasirinkau mokslinės - teorinės literatūros analizė, įmonės veiklos stebėjimą, paverčiant darbą aprašomuoju tyrimo plano tipu, naudojant informaciją iš antrinių tyrimų šaltinio. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-21
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12
Dydis289.29 KB
AutoriusIrina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. E. Gečienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas ir jo analize UAB MAXIMA LT [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. E. Gečienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą