Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Konkurencinė aplinka
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konkurencinė aplinka

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Vidiniai ir išoriniai įmonės veiksniai. Marketingo ryšys su kitomis įmonės veiklos sferomis. Konkurencinės aplinkos vieta marketingo sistemoje. Konkurencinės aplinkos tyrimas, analizė ir panaudojimas įmonės tikslams. Konkurencijos ypatumų nustatymas. Informacijos apie konkurentus rinkimas ir analizė. Konkurencinio sugyvenimo formos. Teisinis konfliktų sprendimas. Bendradarbiavimo suderinimas. Rinkos dalies taktikos. Konkurencinės strategijos pasirinkimas. Galimybės ir strateginės užduotys. Prognozuojamos konkurentų reakcijos įvertinimas. Praktiniai sprendimai. Konkurencinis pranašumas kaip pagrindinis marketingo veiksnys. Kaip konkurencinis pranašumas įgyjamas. Konkurencinio pranašumo pagrindo nustatymas. Galimybių įgyti konkurencinį pranašumą, išsiaiškinimas. Konkrečių strategijų kūrimas. Konkurentų reakcijos numatymas. Išvados. Priedai (3).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-21
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis46.04 KB
Autoriusredayz
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kon_apl [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą