Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai"
   
   
   
1
naudingas +2 / nenaudingas -1

Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Transporto paslaugų organizavimas. AB "Lietuvos geležinkeliai" keleivių vežimo direkcijos paslaugų marketingo komplekso elementų analizė. Paslaugų produktas. Paslaugų kaina. Paslaugų teikimo vieta. Paslaugų rėmimas. Paslaugų teikimo procesas. Paslaugų teikimo proceso projektas - mėlynraštis. Paslaugų teikimo proceso dalyviai. Fizinis akivaizdumas. Paslaugų veiklos efektyvumas ir kokybė. AB "Lietuvos geležinkeliai" SWOT analizė. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Misija, vizija, strateginiai tikslai. Veiksmų planas. Keleivių vežimų geležinkeliais plėtra. Greitojo vietinio susisiekimo plėtra. Kombinuotojo transporto grandinės organizavimas. Bilietų sistemos tobulinimas. Supergreitųjų geležinkelių diegimo Lietuvoje perspektyvos. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-22
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis49.69 KB
AutoriusIna
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasT. Sokolova
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasMechanikos ir mechatronikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word galutinis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 24 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • T. Sokolova
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą