Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros veiklos, strategijos ataskaita: UAB "Vesida"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros veiklos, strategijos ataskaita: UAB "Vesida"

  
 
 
1234567
Aprašymas

Įvadas. Asortimentas. Kainodara. Aptarnavimas. Rėmimas.

Ištrauka

Rinkodara yra įvairių veiklų koordinavimas tam, kad padarytų didžiausią įtaką vartotojui, kad šis pirktų įmonės produktą ar paslaugą už didžiausią įmanomą kainą. Visa tai įmonė stengiasi padaryti pasitelkdama produkto politą, kainos politiką, paskirstymo politiką bei rėmimo politiką.
Produkto politika susideda iš 4 elementų: asortimento, kokybės, naujumo ir klientų aptarnavimo.
Asortimentas – tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia įmonė. Formuodama prekių asortimentą įmonė stengiasi tenkinti kuo įvairesnių pirkėjų poreikius. Atsižvelgiant į kokybę, reikia atkreipti dėmesį, kad kokybė turi būti tam tikro lygio. Labai kokybiški produktai reikalauja didelių sąnaudų, o vartotojas ne visuomet yra pajėgus tokius produktus nupirkti. Tačiau įmonė turi nepamiršti atnaujinti savo produktus dėl to, kad vartotojų poreikiai laikui bėgant kinta.
Kiekviena įmonė turi turėti kainų skaičiavimo metodiką, numatyti nuolaidų suteikimo galimybes, atsiskaitymo ir tiekimo sąlygas.
Prekių paskirstymas reikalingas dėl to, kad ne vienodose vietose yra gamintojas ir vartotojas, yra skirtingos gamybos ir vartojimo datos, laikas, kad pirkėjas įsigyja mažais kiekiais, o gamintojas gamina dideliais, kad vartotojus domina įvairus prekių asortimentas, o vienas gamintojas to negalėtų pateikti.
O kad pirkėjas sužinotų apie prekes ar paslaugas, įmonės taiko rėmimo politiką. Rėmimas vykdomas per komunikaciją, per bendravimą, informacijos pateikimą ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-26
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis23.79 KB
Autoriusrita
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasŽ. Tamošauskaitė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word rinkodaros veiklos strategijos ataskaita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 6 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Ž. Tamošauskaitė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą