Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo planas: statybinių medžiagų tiekimo įmonė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo planas: statybinių medžiagų tiekimo įmonė

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įmonė UAB "X". Įvadas. Įmonės valdymo sistema. Įmonės juridinis statusas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės politika ir tikslai. Rinkos analizė. Rinkos galimybių analizė. Konkurencijos analizė. Marketingo rinkinys. Produktas. Kokybė. Tiekimas. Kainos nustatymas. Rėmimas. Išvados.

Ištrauka

Šiandieninė Lietuvos įmonių padėtis sudėtinga: aštri konkurencija, politinės-teisinės, ekonominės aplinkos ir kitokie pokyčiai, o taip pat didėjanti globalizacija, kuri daro įtaką visai statybai apskritai ir statybos bendrovėms atskirai. Ne visos Lietuvos statybos įmonės sugebėtų konkuruoti su užsienio bendrovėmis.
Rinkos ekonomikos sąlygomis įmonė tampa ne tik pagrindiniu rinkos subjektu, bet ir organizacine-ekonomine grandimi, kuri turi savarankiškai priimti sprendimus dėl gamybos, paslaugų teikimo, pirkimų ir pardavimų.
Statyba, kaip rinkodaros objektas, pasižymi ypatingomis savybėmis, bet statybos įmonių vadovai supranta, kad parduoti savo statybos paslaugas ar produktus šiandieninės konkurencijos sąlygomis galima tik gerai organizavus rinkodaros veiklą.
Prekių ir paslaugų pirkėjas yra padėties šeimininkas. O tai verčia įmones domėtis ir tirti vartotojus, konkurentus, gaminti prekes, kurios domins pirkėjus, tenkins jų poreikius. Įmonei svarbu ne paprasta gamyba ir realizavimas, o patrauklios rinkos (segmento) radimas, jos vartotojų poreikių tenkinimas jiems tinkama produkcija, vartotojų informavimas, pardavimų skatinimas.
Šiame darbe aš išnagrįnėsiu UAB "X" pagal turimą marketingo planą, t.y. išanalizuosiu rinką, marketingo rinkinį, pardavimų prognozę, ir t.t. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai6
Dydis388.95 KB
AutoriusNesvarbiukas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus technologijų ir dizaino kolegija
FakultetasStatybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo planas statybiniu medziagu tiekimo imone [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą