Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo planas: kino centras UAB "Vingio kino teatras"
   
   
   
-2
naudingas +1 / nenaudingas -3

Įmonės marketingo planas: kino centras UAB "Vingio kino teatras"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465
Aprašymas

Įvadas. UAB "Vingio kino teatras" ir jai priklausančių kino teatrų charakteristika. UAB "Vingio kino teatras" veiklos pobūdis. Istorija: nuo "Vingio" iki "Coca-cola Plaza". "Coca-cola plaza" – moderniausias kino centras Baltijos šalyse. Investicijos. Vaizdas ir garsas. Salės įranga. Statistika: tegul kalba skaičiai. "Forum cinemas Akropolis". Marketingo tyrimai, siekiant suformuoti UAB "Vingio kino teatras" marketingo strategiją. Rinkos tyrimai. Konkurentų ir jų užimamų rinkos dalių tyrimas. Žiūrovų poreikių nustatymas, taikant anketinį tyrimą. UAB "Vingio kino teatras" marketingo strategija. Pagrindinės su marketingo strategija susijusios sąvokos. UAB "Vingio kino teatras" galimybių išaiškinimas. UAB "Vingio kino teatras" tikslų kompleksas. UAB "Vingio kino teatras" strategijos parengimas. Rinkos segmentavimas. Tikslinių rinkų pasirinkimas. Pozicionavimo būdo pasirinkimas. Atskirų marketingo komplekso elementų funkcinių strategijų parinkimas. Konkuravimo būdo strategijos. UAB "Vingio kino teatras", kaip rinkos lyderės, strategija. UAB "Vingio kino teatras" vystymosi (augimo) strategija. UAB "Vingio kino teatras" marketingo planas. Paslaugos. Kainos. Pateikimas. Rėmimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Marketingas – tai įmonės veiklos ir pagamintos produkcijos realizavimo efektyvus organizavimas, orientuojantis į vartotoją. Žinoma, tai ne vienintelis apibrėžimas, vien specialiojoje literatūroje jų randama gana įvairių. Tačiau tai lengvai paaiškinama. Marketingas aprėpia įvairiapusišką veiklą, susijusią su paklausos tyrimu, jos skatinimu ir tenkinimu, siekiant kuo didesnio efektyvumo. Jis apima ne tik gamybos ir realizavimo fazes, bet ir naujų gaminių sukūrimą bei vartotojų įsigytų prekių techninį aptarnavimą ir remontą.
Pats paprasčiausias marketingo apibrėžimas būtų toks: prekė, kaina, pateikimas bei rėmimas. Šis apibrėžimas dar vadinamas 4P (price, product, place, promotion), o kai kas priduria dar 2P (peole and packing) – vartotojai ir įpakavimas. [7] Tai ir yra svarbiausi marketingo elementai. Remiantis šiais elementais, kiekviena įmonė siekia pelno, mėgina būti stipri ir atlaikyti sukrėtimus.
Marketingo srityje yra 4 svarbiausi firmai pavaldūs ‘įrankiai’, kurių pagalba tenkinami vartotojo norai. Pirmiausia tai prekė ir visi jos palydovai: vardas, įpakavimas, garantija ir t.t. Antrasis – kaina ir jos reguliavimas. Trečias – prkių paskirstymas į pardavimo vietas, jų judėjimo iki pirkėjo sutvarkymas. Ketvirtas – visos priemonės, skatinančios dirbti: nuo reklamos iki asmeniško pardavimo. Tikras marketingo menas – sugebėti suderinti visas šias keturias dalis ir pritaikyti pasirinkto vartotojo poreikiams. Reikia sugebėti įvertinti tai, kad nuolat veikia firmai nepavaldžios jėgos: konkurentai, ekonominiai dėsniai, įstatymai ir kt. Tai aplinka, kurios neįmanoma pakeisti, tad belieka prisitaikyti prie jos.
Marketingo elementai realizuojami įvairiose gamybinės ir komercinės veiklos etapuose : generuojant idėjas ir propaguojant naujus gaminius, imant kreditus ir nustatant pardavimo kainas, identifikuojant ir įpakuojant prekes, jas transportuojant ir sandėliuojant, statant parduotuves ir išdėstant jose prekes, nustatant garantinius įsipareigojimus, formuojant garantinio aptarnavimo tinklą.
Marketingo planas – tai veiklos planas, kuriame nurodytos realizuotinos priemonės, jų įgyvendinimo būdai, vieta, už tai atsakingi asmenys, laukiami rezultatai. Marketingui netinka šabloniškumas. Turinio požiūriu kiekvienas marketingo planas yra individualus, jame pateikiamai sprendimai konkrečioms sąlygoms, kurias formuoja irgi konkrčių veiksnių aibė.
Marketingo strategija priklauso nuo daugelio veiksnių, kurie konkrečioje situacijoje gali būti susiklostę įvairiais santykiais ir turėti skirtingą dinamiką. Be to, kiekvienas vadaovas ar specialistas gali suvokti ir interpretuoti skirtingai.
Norint įeiti į rinką ar užtikrinti sėkmingą įmonės veiklą, įmonei reikia turėti marketingo planą. Tinkamai suformuotas marketingo planas turi apimti tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visumą, kurios paskitis – siekti numatytų ilgalaikių marketigo tikslų. Dar geriau, jei įmonės marketingo planas yra originalus. Marketingo specialistas turi rasti naujovę ten, kur dauguma jos nemato. Siekdamas pagrindinių įmonės tikslų – padidinti savo užimamą rinkos dalį ir maksimizuoti pelną; bei sudėtingiau įvertinamų tikslų – aukštesnio vartotojų pasitenkinimo lygio bei aukštesnių paslaugos vertinimo rodiklių, marketingo strategijos kūrėjas į aplinką privalo žiūrėti kitokiomis akimis, nei tada, kai viskas buvo gerai taip, kaip buvo anksčiau.
Ieškodami naujų idėjų marketingo planui parengti, vis daugiau dėmesio marketingo specialistai skiria vartotojui, nes prekės ar paslaugos teikimo tikslas yra vartotojų poreikių (paklausos) tenkinimas. Tuo tikslu vieni verslininkai stengiasi fiksuoti visas įdomias mintis, kurias išsako bendradarbiai, kolegos, kiti organizuoja specialią vartotojų apklausą (pvz., anketos forma), atlieka eksperimentinius tyrimus, analizuoja vartotojų poreikius, įvertina verslo aplinkos pokyčius.
Konkurentų produkcija taip pat gali būti naujų idėjų šaltinis – analizuojant, stebint šią produkciją paaiškėja, kad vieną ar kitą prekę, jos savybę galima pagerinti arba patobulinti – ir ta idėja gali padėti įkurti naują verslą. Naujų idėjų gali pasiūlyti ir prekybos darbuotojai, tiesiogiai būdami rinkoje, žinodami vartotojų poreikius. Tiesiogiai bendraudami su pirkėjais, jie gali fiksuoti jų pageidavimus ir pretenzijas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis63 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis105.34 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo planas kino centras UAB Vingio kino teatras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą