Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujas produktas Latvijos rinkoje: AB "Pieno Žvaigždės"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Naujas produktas Latvijos rinkoje: AB "Pieno Žvaigždės"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142
Aprašymas

Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Marketingo vieta užsienio ekonominių ryšių sistemoje. Tarptautinio marketingo sąvoka. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo komplekso specifika. Tarptautinio marketingo aplinka. Įėjimas į užsienio šalies rinką. Įėjimo į užsienio rinkas formos. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Bendri pasirinktos šalies duomenys. Latvija (Latvijas Respublika). Latvijos geografinė padėtis. Latvijos socialinė – kultūrinė aplinka. Latvijos demografija. Latvijos gyventojų socialinė apsauga. Švietimas. Latvijos ekonomika. Ekonominė situacija. Darbo paieška. Mokesčiai. Latvijos politinė sistema. Latvijos transportas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija ir tikslai. AB "Pieno žvaigždės" perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. AB "Pieno žvaigždės" marketingo komplekso analizė. Maisto saugos sistema. Kokybės vadybos sistema. Įmonės SWOT analizė. Marketingo tikslai. Marketingo strategija. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Apibendrinimas. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Temos aktualumas. Pieno produktai – tai maistas, būtinas kiekvienam žmogui. Tad pagrindinis pieno produktų gamintojų tikslas – suteikti ir naudą, ir džiaugsmą kiekvienai šeimai. To siekia ir Lietuvos pieno produktų rinkos lyderė – akcinė bendrovė "Pieno žvaigždės". AB "Pieno žvaigždės " – tai stabiliai ir nuosekliai auganti bendrovė, turinti labai dideles galimybes užsienio rinkose. Todėl pagrindinė "Pieno žvaigždžių " produkcija iškeliauja į užsienio užsakovams. Bendrovė nuolat ieško naujų rinkų ir šiuo metu didina pardavimus. Todėl, norint plėsti sėkmingą savo veiklą už šalies ribų reikia atlikti ne tik išsamų ir kruopštų užsienio rinkos tyrimą, bet gerai išmanyti ir savo įmonės veiklą ir žinoti jos galimybes.
Tikslas. Išsiaiškinti kokios yra AB ,,Pieno žvaigždės" galimybės Latvijos rinkoje, pateikiant naują produktą.
Uždaviniai.
Ištirti pasirinktos šalies rinkos galimybes;
išsiaiškinti pasirinktos šalies makroaplinką;
aprašyti AB "Pieno žvaigždės " makro ir mikroaplinkas;
apibrėžti įmonės veiklą;
apibrėžti įmonės misiją, tikslą ir strategiją;
atlikti AB "Pieno žvaigždės" marketingo komplekso analizę;
išsiaiškinti ar įmonė dirba produktyviai;
išsiaiškinti kokios yra jos galimybės užsienio rinkose;
AB "Pieno žvaigždės " SSGG (SWOT) analizė;
išsiaiškinti įmonės marketingo tikslus ir strategiją.

Objektas. AB ,,Pieno žvaigždės".
Tyrimo metodai. Surasti ir išanalizuoti turimą informaciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-14
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis170.2 KB
AutoriusEli
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasJuozas Kontautas
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujas produktas Latvijos rinkoje AB Pieno Zvaigzdes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 39 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Juozas Kontautas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą