Naujas produktas Latvijos rinkoje: AB "Pieno Žvaigždės"Įvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Marketingo vieta užsienio ekonominių ryšių sistemoje. Tarptautinio marketingo sąvoka. Tarptautinio marketingo tipai. Tarptautinio marketingo komplekso specifika. Tarptautinio marketingo aplinka. Įėjimas į užsienio šalies rinką. Įėjimo į užsienio rinkas formos. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Bendri pasirinktos šalies duomenys. Latvija (Latvijas Respublika). Latvijos geografinė padėtis. Latvijos socialinė – kultūrinė aplinka. Latvijos demografija. Latvijos gyventojų socialinė apsauga. Švietimas. Latvijos ekonomika. Ekonominė situacija. Darbo paieška. Mokesčiai. Latvijos politinė sistema. Latvijos transportas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija ir tikslai. AB "Pieno žvaigždės" perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. AB "Pieno žvaigždės" marketingo komplekso analizė. Maisto saugos sistema. Kokybės vadybos sistema. Įmonės SWOT analizė. Marketingo tikslai. Marketingo strategija. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Temos aktualumas. Pieno produktai – tai maistas, būtinas kiekvienam žmogui. Tad pagrindinis pieno produktų gamintojų tikslas – suteikti ir naudą, ir džiaugsmą kiekvienai šeimai. To siekia ir Lietuvos pieno produktų rinkos lyderė – akcinė bendrovė "Pieno žvaigždės". AB "Pieno žvaigždės " – tai stabiliai ir nuosekliai auganti bendrovė, turinti labai dideles galimybes užsienio rinkose. Todėl pagrindinė "Pieno žvaigždžių " produkcija iškeliauja į užsienio užsakovams. Bendrovė nuolat ieško naujų rinkų ir šiuo metu didina pardavimus. Todėl, norint plėsti sėkmingą savo veiklą už šalies ribų reikia atlikti ne tik išsamų ir kruopštų užsienio rinkos tyrimą, bet gerai išmanyti ir savo įmonės veiklą ir žinoti jos galimybes. Tikslas. Išsiaiškinti kokios yra AB ,,Pieno žvaigždės" galimybės Latvijos rinkoje, pateikiant naują produktą. Uždaviniai. Ištirti pasirinktos šalies rinkos galimybes; išsiaiškinti pasirinktos šalies makroaplinką; aprašyti AB "Pieno žvaigždės " makro ir mikroaplinkas; apibrėžti įmonės veiklą; apibrėžti įmonės misiją, tikslą ir strategiją; atlikti AB "Pieno žvaigždės" marketingo komplekso analizę; išsiaiškinti ar įmonė dirba produktyviai; išsiaiškinti kokios yra jos galimybės užsienio rinkose; AB "Pieno žvaigždės " SSGG (SWOT) analizė; išsiaiškinti įmonės marketingo tikslus ir strategiją.
Objektas. AB ,,Pieno žvaigždės". Tyrimo metodai. Surasti ir išanalizuoti turimą informaciją. ... Autorius | Eli |
---|
Viso autoriaus darbų | 8 darbai |
---|
Metai | 2006 m |
---|
Klasė/kursas | 2 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | Juozas Kontautas |
---|
Švietimo institucija | Vilniaus kolegija |
---|
Fakultetas | Verslo vadybos fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Naujas produktas Latvijos rinkoje AB Pieno Zvaigzdes [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 39 puslapiai
 - Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
- Juozas Kontautas
- 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |