Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Socialinės reklamos specifiškumas. Socialinės reklamos sampratos analizė. Socialinės reklamos funkcijos. Socialinės reklamos metodai ir jų poveikis vartotojui. Socialinės reklamos metodai ir jų poveikis vartotojui. Socialinės reklamos panaudojimo sritys. Sveikatos apsauga. Aplinkos apsauga. Socialinė reklama socialinių problemų apsuptyje. Socialinė reklama už saugų eismą keliuose. Išvados. Priedai (10).

Ištrauka

Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti yra tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose.
"Reklama taip neseniai įsiveržusi į mūsų gyvenimą, tapo neatskiriama jo dalis. Į reklamą paprastai žvelgiama skeptiškai. Tačiau greitai prie jos pripratome ir šiandien reklama dažniausiai sukelia neigiamus jausmus trikdo ir erzina" (artuma 2003)
"Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas." (Jokubauskas, D. (2003) Reklama ir jos poveikis vartotojui: mokomoji knyga.Vilnius: InSpe)
Tačiau reklama yra neatsiejama šiuolaikinės visuomenės dalis. Ji gelbsti vartototojui ne tik išsirenkant prekę, bet ir "padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui".(Jokubauskas, D.)
Kaip teigia knygos "Marketing Principles and Best Practices" autoriai, kad reklama – tai nesuasmenintas pranešimas, kuris yra mokamas žinomo reklamos užsakovo (firmos ar asmens), ir apima abi visuomenės informavimo priemones – laikraščius, žurnalus, radiją, televiziją ar kitas masines informavimo priemones (skelbimų afišos, autobusų stotelių iškabos) ar tiesioginis patekimas vartotojui paprastu ar elektroniniu paštu. O reklamos tikslą autoriai įvardija kaip informavimą galutinio vartotojo ar "verslas-verslui" užsakovui apie reklamuotojo produktus ir prekinio ženklo naudą, ir galiausiai paveikti to prekinio ženklo pasirinkimą [marketing principles, p.431]
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio, video klipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams. Tačiau kartu paaiškėjo, kad reklama gali būti efektyvus būdas ne vien tik reklamuojant prekes, bet ir keičiant žmonių požiūrį į įvairias socialines problemas, pavyzdžiui, skurdą, AIDS plitimą, žalingus įpročius ir daugelį kitų. Žmonės nemato problemų tol, kol nesusiduria su jomis realiame gyvenime. Šiam tikslui pasitarnauja socialinė reklama, kuri žmones supažindina su opiausiomis problemomis, "priverčia" apmąstyti savo elgesį, galbūt jį net ir pakeisti.
Socialinė reklama – tai reklama, skirta šviesti, mokyti, auklėti ar motyvuoti auditoriją, į kurią yra nukreipiama reklama, imtis socialiai tinkamų poelgių ar veiksmų. (http://www.marketingpower.com/mg-dictionary-view2917.php)
Anot Zinos Ringailienės "socialinė reklama yra labai svarbus veiksnys, padedantis vykdyti žalingų įpročių prevenciją".( http://svietimas.takas.lt/il/il.php?st=3&msgid=431).
Socialinė reklama neskatina pirkti prekių ir paslaugų, tokia reklama yra šviečiamojo pobūdžio, jos tikslas yra paveikti žmogaus moralę, jausmus, kurie padėtų pakeisti savo netinkamą elgesį ar požiūrį.
Ir išties, jei socialinė reklama nebūtų efektyvi ir prasminga, jos nė nebūtų nei mūsų žiniasklaidoje, nei mūsų visuomenėje. Reiškia ji vienaip ar kitaip veikia mūsų tautą.
Problema – kokie socialinės reklamos ypatumai Lietuvoje bei kaip ji veikia vartotojus?
Darbo tikslas - Surinkti, susisteminti literatūrą apie socialinės reklamos ypatumus Lietuvoje, rasti konkrečių pavyzdžių, iliustracijų, komentarų pateiktiems teiginiams.
. Darbo uždaviniai:
• Remiantis literatūros analize išanalizuoti socialinės reklamos veiklos specifiką: pateikti reklamos funkcijas ir išsiaiškinti jų reikšmę bei poveikį vartotojui.
• Atskleisti socialinės reklamos panaudojimo sritis Lietuvoje.
• Surasti bei pateikti socialinės reklamos pavyzdžių darbe pateiktiems teiginiams.
• Pateikti apibendrintas išvadas.
Darbo objektas – socialinės reklamos veikla Lietuvoje.
Darbo metodai:
• Buvo taikoma literatūros (mokslinės, periodinės, internetinių tinklalapių) šaltinių analizė, leidusi nustatyti socialinės reklamos specifiškumą ir veiklos ypatumus.
• Pavyzdžių paieška internete bei periodiniuose leidiniuose, lauko reklamose pavyzdžių fotografavimas bei jų pateikimas darbe. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai29
Dydis3.03 MB
AutoriusAsta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas5
Failo pavadinimasMicrosoft Word Socialines reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą