Pradžia> Rinkodara> Socialinės programos analizė: "Prevencinių mechanizmų, mažinančių moksleivių "iškritimą" iš bendrojo lavinimo švietimo sistemos, kūrimas ir testavimas" Socialinės programos analizė: "Prevencinių mechanizmų, mažinančių moksleivių "iškritimą" iš bendrojo lavinimo švietimo sistemos, kūrimas ir testavimas"Socialinio marketingo kursinis darbas. Situacijos analizė (1 užduotis). Tikslinės auditorijos analizė (2 užduotis). Pagrindinė programos žinutė (3 užduotis). Rekomendacijos. Projekto "Prevencinių mechanizmų, mažinančių moksleivių "iškritimą" iš bendrojo lavinimo švietimo sistemos, kūrimas ir testavimas" socialinė grupė yra vaikai ir paaugliai nuo 7 iki 16 metų amžiaus, nes būtent tokiame amžiuje mokslas yra privalomas. Programa koncentruojasi į vengiančių lankyti bendrojo lavinimo mokyklą mokinių skaičiaus mažinimą, padedant spręsti mokiniams iškylančias problemas, tenkinant jų poreikius ir šalinant priežastis, darančias esminę įtaką mokinių "iškritimui" iš bendrojo lavinimo sistemos.
Šios programos tikslai yra:
1) Skatinti tarpinstitucinį bendradarbiavimą mokyklos nelankymo prevencijos srityje 2) Teikti mokykloms metodologinę, informacinę ir kitokią pagalbą, sprendžiant mokyklos nelankymo problemas 3) Kurti sveiką, saugią, atitinkančią įvairius ugdymo ir ugdymosi poreikius aplinką mokyklose. 4) Kompleksinės pagalbos šeimai, auginančiai mokymosi sunkumų turintį ar nelankantį mokyklos vaiką, teikimas. 5) Plėtoti formalaus ugdymo ir ugdymosi formų pasiūlą, įskaitant ir profesinį mokymą.
Planuojama programos įtaka nauda:
1) visi vaikai, ypač iš socialiai remtinų šeimų, turėtų sąlygas pasirengti mokyklai ir pradėtų ją lankyti; visiems socialiai remtinų šeimų vaikams (nuo trejų metų) būtų užtikrintas nemokamas ikimokyklinis ugdymas; priešmokyklinis ugdymas taptų visuotinis; 2) būtų sudarytos būtiniausios socialinės mokymosi ir studijų sąlygos visiems jų stokojantiems asmenims; 3) ne mažiau kaip 95 procentai vaikų įgytų pagrindinį išsilavinimą; 4) ne mažiau kaip 95 procentai vaikų, įgijusių pagrindinį išsilavinimą, mokytųsi toliau ir įgytų vidurinį išsilavinimą arba vidurinį išsilavinimą ir darbo rinkoje paklausią profesinę kvalifikaciją". 5) visi specialiųjų poreikių vaikai ir jaunimas turėtų galimybę mokytis visų tipų mokyklose jiems palankioje ugdymo aplinkoje pagal formalaus ir neformalaus švietimo programas. ... Failo pavadinimas | Socialines programos „Prevenciniu mechanizmu mazinanciu moksleiviu „iskritima“ is bendrojo lavinimo svietimo sistemos kurimas ir testavimas analize [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 13 puslapių
 - Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
- 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |