Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Socialinės programos analizė: "Prevencinių mechanizmų, mažinančių moksleivių "iškritimą" iš bendrojo lavinimo švietimo sistemos, kūrimas ir testavimas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinės programos analizė: "Prevencinių mechanizmų, mažinančių moksleivių "iškritimą" iš bendrojo lavinimo švietimo sistemos, kūrimas ir testavimas"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Socialinio marketingo kursinis darbas. Situacijos analizė (1 užduotis). Tikslinės auditorijos analizė (2 užduotis). Pagrindinė programos žinutė (3 užduotis). Rekomendacijos.

Ištrauka

Projekto "Prevencinių mechanizmų, mažinančių moksleivių "iškritimą" iš bendrojo lavinimo švietimo sistemos, kūrimas ir testavimas" socialinė grupė yra vaikai ir paaugliai nuo 7 iki 16 metų amžiaus, nes būtent tokiame amžiuje mokslas yra privalomas.
Programa koncentruojasi į vengiančių lankyti bendrojo lavinimo mokyklą mokinių skaičiaus mažinimą, padedant spręsti mokiniams iškylančias problemas, tenkinant jų poreikius ir šalinant priežastis, darančias esminę įtaką mokinių "iškritimui" iš bendrojo lavinimo sistemos.

Šios programos tikslai yra:

1) Skatinti tarpinstitucinį bendradarbiavimą mokyklos nelankymo prevencijos srityje
2) Teikti mokykloms metodologinę, informacinę ir kitokią pagalbą, sprendžiant mokyklos nelankymo problemas
3) Kurti sveiką, saugią, atitinkančią įvairius ugdymo ir ugdymosi poreikius aplinką mokyklose.
4) Kompleksinės pagalbos šeimai, auginančiai mokymosi sunkumų turintį ar nelankantį mokyklos vaiką, teikimas.
5) Plėtoti formalaus ugdymo ir ugdymosi formų pasiūlą, įskaitant ir profesinį mokymą.

Planuojama programos įtaka nauda:

1) visi vaikai, ypač iš socialiai remtinų šeimų, turėtų sąlygas pasirengti mokyklai ir pradėtų ją lankyti; visiems socialiai remtinų šeimų vaikams (nuo trejų metų) būtų užtikrintas nemokamas ikimokyklinis ugdymas; priešmokyklinis ugdymas taptų visuotinis;
2) būtų sudarytos būtiniausios socialinės mokymosi ir studijų sąlygos visiems jų stokojantiems asmenims;
3) ne mažiau kaip 95 procentai vaikų įgytų pagrindinį išsilavinimą;
4) ne mažiau kaip 95 procentai vaikų, įgijusių pagrindinį išsilavinimą, mokytųsi toliau ir įgytų vidurinį išsilavinimą arba vidurinį išsilavinimą ir darbo rinkoje paklausią profesinę kvalifikaciją".
5) visi specialiųjų poreikių vaikai ir jaunimas turėtų galimybę mokytis visų tipų mokyklose jiems palankioje ugdymo aplinkoje pagal formalaus ir neformalaus švietimo programas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis30.71 KB
Autoriusgroover
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas5
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Socialines programos „Prevenciniu mechanizmu mazinanciu moksleiviu „iskritima“ is bendrojo lavinimo svietimo sistemos kurimas ir testavimas analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 13 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą