Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės įvertinimas marketingo požiūriu: kavinė-baras "Kaukazietiški patiekalai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės įvertinimas marketingo požiūriu: kavinė-baras "Kaukazietiški patiekalai"

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Vartotojų poreikių tyrimas. Kavinės- baro "Kaukazietiški patiekalai" lankytojai ir jų poreikis. Lankytojų poreikių ir lūkesčių tenkinimas. Lankytojų poreikių tenkinimo gerinimas. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" veiklos palyginimas su konkurentais. Rinkos pasikeitimas per ateinančius 2-3 metus. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" paslaugų teikimo vietos fizinės aplinkos įvertinimas. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" aplinka. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" aplinkos privalumai. Kavinės- baro aplinkos trūkumai. Įsivaizduojamos maitinimo įmonės aplinka. Maitinimo įmonės įvaizdis. Paslaugų kainodara. Įmonės kainų politika. Įmonės kainodaros tikslai ir uždaviniai. Konkurentų teikiamos paslaugos. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" taikomos nuolaidos. "Kaukazietiškų patiekalų" reklamos strategijos kūrimas. Kavinės- baro "Kaukazietiški patiekalai" teikiamų paslaugų priemonės. Kavinės- baro "Kaukazietiški patiekalai" reklamos kampanija . Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-17
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis20.83 KB
Autoriusagne
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word tikras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą