Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkų analizavimas ir įvertinimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkų analizavimas ir įvertinimas

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Aplinkos analizė ir marketingo tyrimo tipai. Atrankos eiliškumas. Pagrindinių poreikių galimybės. Finansiniai ir ekonominiai veiksniai. Politiniai ir teisiniai veiksniai. Sociokultūriniai veiksniai. Konkurencinės jėgos. Rinkos rodiklių ir rinkos veiksnių aiškinimas. Statistiniai metodai. Verslo delegacijų ir prekybos parodų reikšmė verslininkams. Užsienio rinkų tyrimo problemos. Segmentų kriterijai. Skirtumai tarp šalies ir segmento atrankų. Informacijos šaltiniai atrankos procese.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-13
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis14 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis39.94 KB
AutoriusDainius
Viso autoriaus darbų46 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint rinku analizavimas [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą