Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujo produkto įvedimas į rinką: AB "Achema"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Naujo produkto įvedimas į rinką: AB "Achema"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Marketingas. Rinka. Vartotojai. Prekė. Kaina. Prekės pateikimas. Rėmimas. Praktinė dalis. AB "Achema" naujo produkto įvedimas. Rinka. Vartotojai. Prekė. Kaina. Prekės pateikimas. Rėmimas. Išvados.

Ištrauka

Marketingas yra labai svarbi dabartinio verslo pasaulio dalis. Marketingas – tai ne tik rinkos tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, nukreipta į atskirų vartotojų ir vartotojų grupių poreikių tenkinimą.
Norėdamos tinkamai tenkinti vartotojų poreikius ir dar iš to gauti pelną, įmonės neišvengiamai susiduria su naujų produktų kūrimu. Vartotojui nusibosta tie patys produktai, ir jei žinai kaip nauju produktu sudominti vartotoją, to produkto įvedimas į rinką atneš tau didelę sėkmę.
Kita naujų produktų kūrimo priežastis yra ta, kad įmonė su senais produktais negalės tinkamai konkuruoti rinkoje ir pamažu praras savo vartotojus.
Šio darbo tikslas - parengti AB "Achema" sukurtų naujų trąšų (kalcio amonio salietra) įvedimo į rinką planą.


Marketingas yra viena svarbiausių sėkmingą įmonės veiklą užtikrinančių priemonių. Jo esmė – yra vartotojų poreikių tenkinimas. Todėl visų pirma reikėtų išsiaiškinti, kas yra marketingas. Marketingas – tai ne tik rinkos tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, nukreipta į atskirų vartotojų ir vartotojų grupių poreikių tenkinimą. [2]
Marketingą galima aiškinti ir kaip ekonominį procesą, ir kaip valdymo funkciją, ir kaip gamybinės – ūkinės veiklos koncepciją. Marketingo principai ir metodai, formuojant gamybinės veiklos tikslus, kelia gamintojui tradicinius klausimus: kam gaminti prekę, kokiomis vartotojiškomis savybėmis ši prekė turi pasižymėti, kada ši prekė reikalinga vartotojui, kiek šios prekės reikia gaminti.
Marketingas gamyboje galimas tik rinkos ekonomikos sąlygomis. Marketingo principų ir metodų naudojimą nulemia rinkos prisotinimas prekėmis ir paslaugomis. Sėkminga įmonių gamybinė – ūkinė veikla priklauso nuo jų sugebėjimo greitai ir lanksčiai reaguoti į rinkos pasikeitimus, į naujus vartotojų poreikius, prisitaikymo įsisavinti naujas technologijas ir naujas prekes. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-14
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis296.79 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų54 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasas. I. Veževičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasAplinkos inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujo produkto ivedimas i rinka AB Achema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • as. I. Veževičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą