Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos organizavimas draudimo įmonės veikloje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Reklamos organizavimas draudimo įmonės veikloje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Reklamos tikslai. Reklamos paskirtis, funkcijos ir kūrimo proceso dalyviai. Reklama ir realus pasaulis. Reklamos biudžetas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos kreipinys. Reklamos auditorija. Reklamos priemonės. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Reklamos efektyvumas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos suvokimo dėsningumai. Poreikio ir motyvų analizė. Demonstracinės reklamos formos. Reklamos įstatymas, draudimai ir apribojimai. Išvados.

Ištrauka

Didžiulė reikšmę draudimo įmonės marketinginėje veikloje turi reklama. Reklama atsirado XVIII amžiuje, tačiau labai spartus jos tobulėjimas įvyko XX amžiaus antroje. Reklamos esmę galima nustatyti, arba paaiškinti, jos paskirtimi, arba tomis funkcijomis, kurias ji atlieka versle ir visuomenėje. Paminėčiau keturis pagrindinius reklamos paskirties aspektus: marketingo, komunikacinė, ekonominė ir visuomeninė reklamos paskirtis. Vis geriau suprantama reklamos reikšmė ir draudime.

Esama daug reklamos apibrėžimų. Pagal vieną jų reklama apibrėžiama kaip trumpa, emocionaliai nuspalvinta informacija, orientuota į potencialius vartotojus, siekiant paskatinti juos įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugas. Draudimo reklama aiškia, vaizdinga forma turi perteikti trumpą informaciją apie vienos ar kitos draudimo rūšies ar jų visumos sąlygas. Reklama gali būti perteikta daugeliu reklamos priemonių, kurių efektyvumas vienu ar kitu atveju yra gana skirtingas.
Žodis reklama kilęs iš lotynų kalbos žodžio reclamare - šaukti, šūkauti. Reklamai jau daugiau kaip 2500 metų. Pateiksiu kelis reklamos apibrėžimus:

Reklama — tai vaizduojamojo meno rūšis.

Reklama - tai socialinės veiklos rūšis, susidedanti iš įvairių reklamos priemonių ruošimo, gaminimo, platinimo, taip pat reklaminės veiklos organizavimo.

Reklama reikalauja gana didelių išlaidų. Todėl būtina įvertinti jų efektyvumą, parinkti atitinkamas reklamos priemones, sudaryti reklamos biudžetą. Priimti, kad draudimo įmonė, organizuodama esamų ar naujai į rinką išvedamų produktų reklamą, turi orientuotis į tokius reklamos organizavimo etapus, kaip : suformuluoti reklamos tikslus, nustatyti reklamos biudžetą, parengti reklamos kreipinį, išsirinkti reklamos priemones ir įvertinti reklamos efektyvumą.

Kursinio darbo tikslas: išanalizuoti reklamos organizavimą draudimo įmonės (-ių) veikloje


Kursinio darbo uždaviniai:

• Apibrėžti pagrindines sąvokas;

• Suformuluoti reklamos tikslus;

• Aptarti, kaip nustatomas reklamos biudžetas;

• Parengti reklamos kreipinį;

• Išanalizuoti, kaip išrenkamos reklamos priemonės ir įvertinamas reklamos efektyvumas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-20
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis59.36 KB
Autoriusgiedrius
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasKašetienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos organizavimas draudimo imones veikloje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Kašetienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą