Rėmimo programaĮvadas. Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse. Komunikacinis procesas. Rėmimo veiksmai ir jų planavimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Rėmimo veiksmų planavimas. Rėmimo tikslai ir strategijos. Nauja turizmo agentūra Lietuvos rinkoje: įvedimas ir rėmimas. Išvados. Įmonės veiklos centre privalo būti vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti turi būti skiriamos beveik visos įmonės pastangos. Labiausiai tikėtina pirkėjų abejingumo priežastis – reikiamo ryšio tarp potencialių pirkėjų ir įmonės nebūvimas, negaunant pirkėjams svarbios informacijos. Todėl reikėtų skirti ypatingą dėmesį marketingo komplekso elementui – rėmimui, t.y. sprendimams ir veiksmams, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.
Šio darbo objektas – rėmimo programa.
Šio darbo tikslai: 1. Aptarti pagrindinius rėmimo tikslus bei strategijas; 2. Išsiaiškinti, kokie būtų veiksmai įvedant į rinką naują turizmo agentūrą.
Uždaviniai: 1. Išsiaiškinti komunikacinio proceso samprata; 2. Aptarti visas keturias rėmimo veiksmų grupes, išskiriant šių veiksmų grupių bruožus, būdingas charakteristikas, jų planavimą. 3. Atlikti naujos agentūros įvedimo Lietuvos rinkoje bei jos rėmimo veiksmų analizę;
Tyrimų metodai ir procedūros: 1. Mokslinės literatūros analizė.
Darbo pabaigoje – išvados, apibendrinančios darbe išsakytas mintis. ... Autorius | A |
---|
Viso autoriaus darbų | 18 darbų |
---|
Metai | 2006 m |
---|
Klasė/kursas | 2 |
---|
Švietimo institucija | Utenos kolegija |
---|
Fakultetas | Verslo ir technologijų fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Remimo programa [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |