Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rėmimo programa
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rėmimo programa

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Rėmimas komunikaciniame marketingo komplekse. Komunikacinis procesas. Rėmimo veiksmai ir jų planavimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Rėmimo veiksmų planavimas. Rėmimo tikslai ir strategijos. Nauja turizmo agentūra Lietuvos rinkoje: įvedimas ir rėmimas. Išvados.

Ištrauka

Įmonės veiklos centre privalo būti vartotojas. Jo poreikiams tenkinti ir aptarnauti turi būti skiriamos beveik visos įmonės pastangos. Labiausiai tikėtina pirkėjų abejingumo priežastis – reikiamo ryšio tarp potencialių pirkėjų ir įmonės nebūvimas, negaunant pirkėjams svarbios informacijos. Todėl reikėtų skirti ypatingą dėmesį marketingo komplekso elementui – rėmimui, t.y. sprendimams ir veiksmams, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti juos tas prekes pirkti.

Šio darbo objektas – rėmimo programa.

Šio darbo tikslai:
1. Aptarti pagrindinius rėmimo tikslus bei strategijas;
2. Išsiaiškinti, kokie būtų veiksmai įvedant į rinką naują turizmo agentūrą.

Uždaviniai:
1. Išsiaiškinti komunikacinio proceso samprata;
2. Aptarti visas keturias rėmimo veiksmų grupes, išskiriant šių veiksmų grupių bruožus, būdingas charakteristikas, jų planavimą.
3. Atlikti naujos agentūros įvedimo Lietuvos rinkoje bei jos rėmimo veiksmų analizę;

Tyrimų metodai ir procedūros:
1. Mokslinės literatūros analizė.

Darbo pabaigoje – išvados, apibendrinančios darbe išsakytas mintis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis34.78 KB
AutoriusA
Viso autoriaus darbų18 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Remimo programa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą