Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojams

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Įvadas. Reklamos samprata. Reklamos efektyvumo įgyvendinimas. Reklamai keliami reikalavimai. Pagrindiniai sprendimai kuriant efektyvią reklamą. Komunikacinio reklamos poveikio įvertinimas. Prekybos tinklų "Maxima" ir "Iki" komunikacinio reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu. Prekybos centrų populiarumas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Prekybos centro "Iki" charakteristika. Lietuvos prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" vartotojų tyrimo duomenų analizė. "Maxima" ir "Iki" reklamų vertinimas pagal vartotojus. Išvados. Priedas (1). Darbas iliustruotas diagramomis.

Ištrauka

Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Kiekvienas iš mūsų su reklama susiduriame kiekvieną dieną, kiekvieną minutę. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien pasiekia mus namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, vairuojant automobilį, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose. Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama, tačiau skirtingai supranta ir vertina.
Aktualumas – šiuo metu reklama tapo būtinu mūsų gyvenimo atributu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklama palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertina reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiai plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Tad manome, kad šiuo metu reklamos efektyvumas yra aktuali tema.
Šiame darbe yra pateikti pagrindiniai reklaminės kampanijos organizavimo principai.
Pirmoje darbo dalyje apibūdinome reklamą, jos sampratą bei trūkumus. Antroje dalyje – trumpai pateikėme reklamos efektyvumo įgyvendinimo etapus, sukuriant efektyvią reklamą, o trečioje darbo dalyje – prekybos centrų "MAXIMA" ir "IKI" reklamos efektyvumo lyginamoji analizė.
Mūsų tyrimo tikslas - išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "MAXIMA" ir "IKI" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą (kokį įspūdį paliko matyta/girdėta reklama) bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją.
Uždaviniai:
• Pateikti reklamos esmę bei ypatumus;
• Išanalizuoti vartotojų požiūrį į reklamą;
• Išsiaiškinti per kokias reklamos priemones vartotojai dažniausiai pastebi reklamą;
• Ištirti reklamos reikalingumą;

Tyrimo objektas: "MAXIMA" ir "IKI" reklama, jos efektyvumas ir poveikis vartotojų nuomonei bei apsisprendimui.
Tyrimas buvo vykdomas pagal tokią rinkodaros tyrimo proceso schemą:
1. apibrėžta informacija, kuri reikalinga atliekant tokio pobūdžio tyrimą;
2. informacijos šaltinių paieška;
3. pasirinktas duomenų rinkimo metodas: vartotojų apklausa – anketavimas.
Pasirinkome šį duomenų rinkimo metodą, nes "tai universalus metodas, kuriuo galima gauti informaciją apie individo elgesį, jo realius poelgius praeityje bei dabartiniu metu ir apie jo ketinimus ateityje"(Molienė O.G, 2004).
4. surinkti duomenis;
5. išanalizuoti ir apdoroti gautus duomenis;
6. išvados.
Tyrimo metodai: 1. internetinė apklausa;
2. statistiniai duomenų apdorojimo metodai: vidurkiai ir procentai;
3. duomenų apdorojimui naudota Microsoft Excel programa Data PivotTable and Pivot Chat Report ( Windows XP Microsoft Word 2000 programa);
Prieš atliekant potencialių ir esamų vartotojų apklausą buvo paruoštos 2 anketos (1-as ir 2-as priedai): viena iš jų skirta "MAXIMOS" vartotojams, kita – "IKI" vartotojams. Abiejose anketose yra 17 uždaro tipo klausimųir 1 atviras. Anketos klausimyno struktūra pateikta 1 lentelėje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis39 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis221.42 KB
AutoriusIna
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekybos centru Maxima ir Iki reklamos itaka vartotojams [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 39 puslapiai 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą