Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Makroaplinkos, darančios įtaką "Perkūno namai" viešbučio veiklai vertinimas. Ekonominė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. "Perkūno namai" viešbučio marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodara. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Klientų analizė. Konkurentų vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. SWOT analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo strategijų formulavimas. Marketingo veiksmų ir priemonių planas. Marketingo biudžetas 2007 metams. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-24
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis61.27 KB
AutoriusKarolis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKolpingo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word kursinisvadybos_ [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Kolpingo kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą