Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kainos įtaka turizmo agentūros paslaugoms
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Kainos įtaka turizmo agentūros paslaugoms

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Analitinė dalis. Kainodaros pagrindai marketingo teorijoje. Kainodaros tikslai. Paslaugų organizacijų savarankiškumas nustatant kaina. Kainodaros formavimą įtakojantys veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Į vartotojus orientuota kainodara. Tiriamoji dalis. Segmentavimas pagal amžių. Segmentavimas pagal kelionės tikslą. Segmentavimas pagal šalis, į kurias vyksta svečiai. Agentūros pasirinkimo kriterijai. Kainos įtaka, pasirenkant papildomas paslaugas. Klientų nuostatos pasirenkant tą pačią agentūrą. Asortimento tobulinimas. Kelionių kokybės gerinimas. Aptarnavimo kokybės tobulinimas. Kainos strategija. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Nuo seniausių laikų kainas nustatydavo pirkėjai ir pardavėjai dažniausiai derėdamiesi vienas su kitu. Pardavėjai paprastai prašydavo daugiau, nei tikėdavosi gauti, o pirkėjai siūlydavo mažiau, nei manydavo teksiant sumokėti. Pasiderėję, jie susitardavo dėl abiem pusėms priimtinos kainos. Nustatyti vieną kainą visiems pirkėjams – gan naujas ir visai veiksmingas sumanymas. Jis paplito, XIX a. pabaigoje atsiradus didelėms mažmeninės prekybos įmonėms.
Tačiau teisingai ir tiksliai nustatyti kainą ne taip paprasta. Reikia išmanyti marketingą, daryti įvairias apklausas, atlikti tyrimus, tai turi būti kruopštus ir nuoseklus darbas, norint, kad įmonė nebankrutuotų ir gautų pelną. Juk nustatant kainą, ją lemia įvairūs veiksniai, t.y vidiniai veiksniai ( marketingo tikslai, marketingo strategija, kaštai) ir išoriniai veiksniai ( rinka ir paklausa, konkurencija, makroaplinka). Į visa tai reikia atsižvelgti, siekiant išlikti rinkoje, gauti maksimalų pelną bei įveikti didesnės kainas turinčius konkurentus. Kaina reiškia paslaugos vertę, kokybę ir kartais unikalumą, todėl ji labai svarbi ir paslaugų vartotojams.
Šiame kursiniame darbe savo pasirinktos temos "Kainos įtaka turizmo agentūros paslaugoms" , nagrinėjau iš teorinės ir praktinės pusės. Analitinėje dalyje apžvelgiau literatūrą nagrinėjama tema, atlikau teorinę problemos analizę, atskleidžiau ir susisteminau įvairių mokslininkų nuomones, išsakiau savo nuomonę apie nagrinėjamą problemą. Tiriamojoje dalyje pateikiau faktinę tiriamosios problemos situaciją. Naudojau apklausos ir stebėjimo medžiagą, kurią pateikiau analitinėje dalyje.
PROBLEMA. Agentūros "Delta – Interservis" kainos, lyginant su konkurentų kainomis.
DARBO TIKSLAS. Išsiaiškinti kokiu metodu nustatinėjo kainas, ir kodėl būtent šiuo metodu. Padėti rasti geriausią problemos sprendimą.
UŽDAVINIAI. Atlikti teorinę problemos analizę, atsakyti į klausimus, kurie iškeliami kaip darbo tikslas ir padaryti darbo išvadas.
TYRIMO OBJEKTAS. Agentūra "Delta – Interservis" esanti A.Jakšto gatvėje, Vilniaus centre. Tai viena didžiausių kelionių agentūrų Lietuvoje, turinti kvalifikuotus darbuotojus ir didelę darbo patirtį turizmo srityje. Kelionių agentūra "Delta – Interservis" garantuoja profesionalų aptarnavimą, išsamią informaciją, prieinamas kainas, oro paslaugas, viešbučių užsakymą ir kitas su turizmu susijusias paslaugas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis47.83 KB
AutoriusIrena
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasI. Svetikienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kainos itaka turizmo agenturos paslaugoms [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • I. Svetikienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą