Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Situacijos analizė. Rinkos analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis ir augimo tempai. Rinkos pelningumas. Esminiai sėkmės faktoriai. Rinkos vystymasis ir tendencijos. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Space analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. IVS rinkos segmentų išskyrimas. Vartotojų motyvacija. Nepatenkinti klientų poreikiai. Konkurentų analizė ir identifikavimas. Konkurentų įvertinimas. Tiekėjai, pardavimo pagalbininkai. Marketingo komplekso elementų analizė. SWOT analizė. UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" marketingo tikslai. UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" marketingo strategija. Rinkos aprėpimo strategija vidaus rinkoje. Pozicionavimo strategija vidaus rinkoje. Konkurencinio pranašumo pasiekimo strategija vidaus rinkoje. Marketingo komplekso elementų strategija vidaus rinkoje. Išvados.

Ištrauka

Tiriamojo darbo objektas – UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla". Ši bendrovė yra viena pirmųjų naujai pastatytų įmonių po Lietuvos Nepriklausomybės atgavimo. Jos atsiradimą sąlygojo Respublikos šilumos tiekimo įmonių iniciatyva – turėti nacionalinį pramoniniu būdu izoliuotų vamzdžių sistemų gamintoją. Per savo gyvavimo laikotarpį gamykla tapo Respublikinės reikšmės izoliuotų vamzdžių ir fasoninių detalių, skirtų požeminėms šilumotiekio linijoms, tiekėju.
Pagrindinės bendrovės veiklos sritys yra gamyba ir prekyba izoliuotais vamzdžiais bei fasoninėmis detalėmis, skirtomis požeminėms šilumotiekio linijoms.
Rinka, kurioje bendrovė vysto savo veiklą, gali būti apibūdinta kaip aukštos ir vidutinės kokybės IVS, skirta tiek asmeniniam naudojimui, tiek gamybiniam vartojimui. Ši rinka pasižymi dideliu vartotojų jautrumu kainai, dideliu konkurentų skaičiumi, vartotojų noru naudoti pakaitalus bei vartotojų siekimu pirkti mažesne kaina bei kitais bruožais.
UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" siekia išlaikyti esamas pozicijas rinkoje bei užimti didesnes, siekia tapti IVS elementų pagrindine rinkos lydere. Atsižvelgiant į tai, bendrovės rinkodaros tikslas šiuo metu yra išsiskirti iš konkurentų. Tai galima padaryti tenkinant vartotojų poreikius geriau negu tai daro konkurentai bei teikiant papildomas paslaugas. Naudojamos lanksčios atsiskaitymų sistemos, nuolaidos, transporto paslaugos.
Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti izoliuotų vamzdžių, skirtų požeminėms šilumos linijoms, rinką, nustatyti strategines plėtojimo galimybes.
Tiriamojo darbo uždaviniai:
1. Įmonės misijos apibrėžimas;
2. Apibrėžti įmonės tikslus;
3. Atlikti įmonės situacijos analizę, išanalizuojant IVS rinką, makroaplinkos bei mikroaplinkos analizę, įmonės vidinės aplinkos analizę, SWOT analizę;
4. Nustatyti įmonės marketingo tikslus;
5. Parengti marketingo strategiją ;
6. Parengti marketingo komplekso elementų strategijas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis63.65 KB
AutoriusPovilas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas6
Mokytojas/DėstytojasProf. R.Virvilaitė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginis marketingo planas UAB Vamzdziu izoliavimo gamykla [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 28 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 6 Klasė/kursas
  • Prof. R.Virvilaitė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą