Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (40)

Marketingas (40)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų panašumus ir skirtumus, juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas. Termino "prekės ženklo įvaizdis" samprata. Praktika. Atlikti palyginamąjį tyrimą Kauno miesto Vilniaus gatvėje ir Laisvės Alėjoje. Abiejose gatvėse pasirinkti po 4-5 parduotuvių vitrinas, jas nufotografuoti (įdėti į priedus) ir palyginti vitrinas pagal: Parduotuvių profilį atskirai kiekvienoje gatvėje, o po to atlikti bendrą palyginimą. Vitrinų įvaizdį – kokios prekės išdėstomos, kokie prekės ženklai, kokie papildomi aksesuarai ir puošmenos; kokio informatyvumo ir pan. Nufotografuoti 2 kart per mėnesį ir stebėti pokyčius – kaip keičiamos vitrinos, pateikite argumentus pagal gautus rezultatus. Priedai (12).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 660.97 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą