Šperos.lt > Rinkodara > Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas

Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pateikti 4 autorių požiūrius į (a) rinkos ir (b) tikslinės rinkos sampratą. Pateikti savo nuomonę. Autorių požiūriai į rinkos sampratą. Autorių požiūriai į tikslinės rinkos sampratą. Pateikti 3 autorių nuomones apie rinkos segmentavimo lygius: nurodyti kriterijus pagal ką klasifikuojami ir kokie tipai. Pateikti schematiškai. Masinė rinkodara. Rinkų segmentavimas. Nišų rinkodara. Mikrorinkodara. Ph.Kotler ir G. Armstrong išskiria 4 rinkos segmentavimo kriterijus. Rinkos segmentavimas pagal geografinį kriterijų. Rinkos segmentavimas pagal demografinį kriterijų. Rinkos segmentavimas pagal psichografinį kriterijų. Rinkos segmentavimas pagal vartotojų elgsenos kriterijų. Rinkos segmentavimo pagal vartotojų elgseną tipai. Segmentavimo kriterijai. Pateikti 3autorių požiūrius į tikslinės rinkos nustatymo procedūrą. Nurodyti tapatybes ir skirtybes pateikti savo poziciją. Pateikti schematiškai. Tikslinės rinkos parinkimas pagal V.Pranulį, A.Pajuodį, S.Urbonavičių, R.Virvilaitę. Tikslinės rinkos nustatymas pagal Ph.Kotler ir G. Armstrong. Segmento patrauklumas. Verslo pranašumai. Tikslinės rinkos nustatymas pagal A. Poviliūną. Tikslinės rinkos nustatymo panašumai ir skirtumai. Pateikite ir palyginkite 2 autorių nuomonę apie segmentų strategijų klasifikaciją. Pasirinkite prekę ar paslaugą ir įvertinkite, kokią segmentų strategiją įmonė diegia. Segmentų strategija pagal Ph.Kotler ir G. Armstrong. Nediferencijuotoji rinkodara. Diferencijuotoji rinkodara. Koncentruotoji rinkodara. Segmentų strategija pagal V.Pranulį, A.Pajuodį, S.Urbonavičių, R.Virvilaitę. Koncentruotas marketingas. Diferencijuotas marketingas. Nediferencijuotas marketingas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 28.16 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą