Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujo produkto įvedimas į rinką
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Naujo produkto įvedimas į rinką

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo samprata. Rinkos analizė. Rinkos galimybių analizė. Vartotojai. Konkurentai. Tikslinių rinkų parinkimas. Apimties poreikis. Rinkos segmentavimas. Marketingo rinkinys. Produkto politika. Asortimento formavimas. Įpakavimo funkcijos . Aptarnavimas ir garantijos. Kainos politika. Nuolaidų rūšys. Tiekimo ir atsiskaitymo sąlygos. Prekių paskirstymas. Rėmimas. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Populiarinimas. Praktinė dalis. Prekės aprašymas. Rinka. Produkto rinka. Rinkos segmentavimas. Konkurentai. Marketingo rinkinys. Produkto politika. Produkto asortimentas. Produkto įpakavimas. Produkto aptarnavimas ir garantijos. Produkto kainos politika. Nuolaidų rūšys. Produkto paskirstymas. Rėmimas.

Ištrauka

Savo darbą bandžiau sudaryti iš dviejų pagrindinių dalių :
teorinės;
praktinės.
Teorinėje dalyje trumpai apžvelgiau marketingo esmę, bandžiau pateikti funkcijas, uždavinius, paslaugų marketingo koncepciją, strategiją, pasirinkimo alternatyvas, įgyvendinimo būdus. Apibūdinau marketingo sampratą, jos savybes, jos struktūros sudedamasias dalis, kainodarai įtakos turinčius veiksnius. Bandžiau atskleisti paslaugos vartotojo/rinkos segmento, kaip paslaugos teikimo sistemos dalyvio , vaidmenį paslaugos kūrimo, teikimo ir vartojimo procese. Labai svarbu nagrinėjant marketingo koncepciją pasitelkti rinkos analizę t.y. vartotojų, konkurentų tyrimą, rinkos segmentaciją. Yra ištiriami tokie elementai kaip produktas, jo paskirstymas ir rėmimas. , kainų strategija.
Praktinėje dalyje konkrečiai pateiktas įmonės marketingo planas. Aš pateikiau Uždarosios akcinės bendrovės "Baltora" marketingo planą. Čia išsamiai pagal visus reikalavimus yra ištirta rinka. Pagal statistinius duomenis surinkta informacija apie demografinę padėtį 2000 metais Lietuvoje, akcentuotas ir gyventojų skaičius , skirstymas pagal lytį. Paminėta ir politinė padėtis: infliacija, nedarbingumas, bendro nacionalinio produkto kitimas 1997 – 2000m., mokesčių politika. Plačiai apžvelgti vietiniai gamintojai. Aišku, pateikti ir didžiausi konkurentai ( pagal šaką ir strategiją trumpas aprašymas, stipriosios ir silpnosios konkurentų pusės, paminėta kiek rinkos dalies apima konkurentai bei išvados ). Nustatytos rinkos kryptys (kokie produktai labiau vartojami pvz.: vietiniai ar importiniai, natūralūs ar sintetiniai ir pan.) Labai konkrečiai išnagrinėta Sebamed produkcijos linija : pardavimai per 3 metus, produkto skirstymas pagal serijas, talpas, tyrimas kokioje vietoje yra lyginant su konkurentais Lietuvoje. Labai svarbi ir kainų politika, kuri atskleista per kainų struktūrą, jos pasikeitimus 3 metų laikotarpyje, kainų pasikeitimai mažmenoje. Parodytas pasiskirstymas tarp vaistinių, parduotuvių ar kosmetikos salonų (per 3 metus), pelno ir nuostolių tyrimas, suteikiantis tiekėjams daugiau informacijos. Aprašyta visa reklama : renginių rėmimas, išpardavimai, reklaminės akcijos, žurnalai, televizija ir panašiai. Kadangi marketingo planas buvo kuriamas konkrečiai vieno produkto linijai, tai daug vietos buvo skiriama to produkto apibūdinimui : plačiai apžvelgtos Sebamed stipriosios ir silpnosios pusės (pvz.: kokybė, įpakavimas, patrauklumas, išstatymas vaistinėse, akcijos). Pateikiami ne tik reklamos planas, bet ir kainų , distribucijos planai ( pasiskirstymas tarp vaistinių, parduotuvių, salonų ). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis181.41 KB
Autoriuskristoote
Viso autoriaus darbų54 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojasas. D.Volungevičienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujo produkto ivedimas i rinka [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • as. D.Volungevičienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą