Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodara (12)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodara (12)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įmonės marketingo elementai bei taikoma koncepcija. Mikroaplinkos elementai. Įmonės makroaplinkos elementų pagrindinės tendencijos. Anketa, kuri padės nustatyti vartotojų požiūrį į teikiamas paslaugas. Kokie ir kaip vartotojo elgesio faktoriai (išorės, vidaus) įtakos paslaugos kitimą. Rinkos segmentavimas (pagal demografinį, geografinį, psichografinį ir vidaus elgesio požymius). Tikslinė rinka. Prekės (paslaugos) politika. Prekės charakteristikos kiekviename prekės (paslaugos) lygmenyje. Kokiai prekių (paslaugų) klasifikavimo grupei priklauso prekės (paslaugos). Prekės (paslaugos) identifikavimas. Prekės kainos politika. Rėmimo programa (rėmimo strategija. Rėmimo taikymo veiksmai. Rėmimo biudžetas). Prekės pateikimo politika. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-17
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis142.81 KB
AutoriusVIOLETA
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word VILNIAUS KOLEGIJA [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą