Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama (21)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama (21)

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Reklama. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos rūšys. Reklamos įtaka vartotojui ir verslui. Reklamos įtaka vartotojui. Reklamos įtaka verslui. Išvados.

Ištrauka

Darbo aktualumas. Reklama yra toks reiškinys, kuris nuolat supa mus, ir vienaip ar kitaip įtakojantis mūsų gyvenimą. Todėl savo darbe noriu iš arčiau supažindinti su reklama. Juk reklama svarbi ne tik mums vartotojams, kuriems ji padeda atsirinkti galbūt tinkamiausią prekę iš visų, taip sutaupydama mums dalį laiko, bet ji labai svarbi kompanijoms, kurios reklamos pagalba supažindina vartotojus su rinkoje esamomis prekėmis, taip įsitvirtindama rinkoje ir gaudama didesnį pelną.
Darbo objektas. Reklama ir verslo rinka.
Darbo tikslai. Iš arčiau supažindinti su reklama, o ypač, su reklamos reikalingumu verslo srityje, atskleidžiant jos tikslus, rūšis, poveikį bei kintančius rodiklius mūsų komunikabilioje visuomenėje.
Darbo uždaviniai :
Pateikti pačią reklamos sampratą bei rūšis;
Atskleisti pagrindines reklamos funkcijas bei tikslus;
Atsakyti į klausymą kokią įtaką reklama turi verslui ir vartotojui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-04
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai13
Dydis22.05 KB
AutoriusIrma
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklama (21) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą