Šperos.lt > Rinkodara > Klientų aptarnavimo strategija

Klientų aptarnavimo strategija

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Klientų aptarnavimo sąvokos apibrėžimas. Pagrindiniai klientų aptarnavimo elementai. Sandorio elementai. Posandoriniai elementai. Klientų aptarnavimo vaidmuo įgyjant konkurencinį pranašumą. Kaip nustatyti klientų aptarnavimo kontrolę. Klientų aptarnavimo auditas. Klientų aptarnavimo standartų įvertinimas ir kontrolė. Klientų aptarnavimo strategijos įgyvendinimo klaidos. Klientų aptarnavimo tobulinimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Žemaitijos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 32.17 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą