Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Asortimento politikos formavimas "Senukų" įmonėje
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Asortimento politikos formavimas "Senukų" įmonėje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Asortimento politikos ir asortimento struktūros sampratos. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai ir strateginės bei operatyvinės orientacijos. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento valdymo strategijos. Asortimento analizė. Tyrimo eiga. Išvados. Anketa.

Ištrauka

Asortimentas- tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia prekybos įmonė.
Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla. Platesne prasme prekybos įmonės asortimentas apima ir jos teikiamas paslaugas. Asortimentas, be abejo, yra svarbiausia mažmeninės prekybos įmonės veiklos sritis.
Vokiečių marketingo specialistas L. Berekoveno šiek tiek modifikavo asortimento piramidę.
Aukščiausiame piramidės lygmenyje yra mažiausias asortimento vienetas, kurį pagal tam tikrus kiekybinius ar kokybinius požymius galima išskirti iš prekių visumos. Jis vadinamas prekės rūšimi, arba pozicija. Jis atitinka P. Kotlerio schemoje prekės vienetą. Šį vienetą galima apibūdinti tokiais pavyzdžiais: skalbimo milteliai Automat Ariel color išfasuoti po 600g., arba ab "Vievio malūnas" aukščiausios rūšies kvietiniai miltai 550D, išfasuoti po 2kg. Labai giminingas vienas nuo kito mažai besiskiriančios prekių rūšis (vienetus) vokiečių specialistai vadina prekės pavadinimu. Prekių pavadinimai vienas nuo kito skiriasi neesminėmis savybėmis. Pavyzdžiui, skalbimo milteliai skalbimui mašinomis, aukščiausios rūšies kvietiniai miltai. Sujungus skirtingų pavadinimų prekes, gaunamos prekių pavadinimų grupės. Pavyzdžiui, skalbimo priemonės, miltai. Jas sujungus – prekių grupės. Pavyzdžiui, buitinės chemijos prekės, grudų produktai. Sujungus prekių grupes sudaromos prekių šeimos, pavyzdžiui, namų ūkio prekės, bakalėjos prekės, šias sujungus gaunamos prekių šakos, pavyzdžiui, buities prekės, maisto prekės. Taip kiekviename asortimento lygmenyje sudaromas vis platesnis, tačiau mažiau specifinis prekių kompleksas.
Prekybos įmonėje nebūtina naudotis pateikta asortimento struktūra. Konkrečiu atveju galima įtraukti papildomų lygmenų arba kai kurių atsisakyti. Kiekviena prekybos įmonė savo asortimentui valdyti turėtų parengti individualią prekių klasifikavimo sistemą, kuri atspindėtų jos veiklos specifiką ir parduodamų prekių asortimentą. Tačiau ją sudarant kiekvienam asortimento lygmeniui būtina nustatyti aiškius, konkrečius požymius, kad tam tikrą prekę vienprasmiškai galima būtų priskirti vienam ar kitam lygmeniui.
Taigi mano tikslas išsiaiškinti, kaip prekybos tinklą "SENUKAI" vertina vartotojai. Aš sudariau anketa kurioje pateikiau klausimus apie prekybos tinklo "SENUKU" asortimentą. Anketoje dar norėjau sužinoti, kaip žmonės vertina pačius "SENUKUS", jų darbuotojus, prekės kokybę, kainą ir t.t. Mano manymu aš daug sužinojau įdomių dalyku ir pasistengsiu savo darbe perteikti jums. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-06
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis59.3 KB
AutoriusVaidotas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasLekt. P. Papšienė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Asortimento politikos formavimas Senuku imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Lekt. P. Papšienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą