Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Socialinis marketingas. Tyrimai ir aplinkos analizė

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Kodėl reikalingi marketingo tyrimai socialiniame marketinge? Socialinio marketingo tyrimai skiriami pagal. Socialinio marketing tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Andreasen). Socialinio marketingo tyrimai pagal strateginio planavimo proceso stadijas (pagal Nowak & Siska). Socialinio marketingo tyrimai pagal šaltinius. Socialinio marketingo tyrimai pagal naudojamas technikas/priemones informacijai rinkti. Tradiciniai tyrimų etapai. Kur esame? Socialinio marketingo aplinka. Vidinės socialinio marketingo aplinkos veiksniai. Išorinės socialinio marketingo aplinkos veiksniai. SSGG analizė. Vidinės stiprybės ir silpnybės (pavyzdžiai). Išorinės galimybės ir grėsmės (pavyzdžiai).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-11
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis14 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis13.16 KB
AutoriusJonas
Viso autoriaus darbų46 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint vieasis_marketingas [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą